Beantwoord

Tarieven bellen met buitenlandse nummers

• 13 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 303 Bekeken

Ik vroeg me af in hoeverre de nieuwe regeling met de EU gelijke kosten geldt. Als ik bijvoorbeeld in IJsland naar een IJslands nummer zou bellen of gebeld wordt door een IJslands nummer, zijn er dan extra kosten aan verbonden? En als ik dan vanuit bijvoorbeeld IJsland naar een Nederlands nummer bel van iemand die ook daadwerkelijk in Nederland is, kost dit extra, of valt dit alles onder mijn normale belminuten uit de bundel?

Alvast bedankt!
Alma
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 augustus 2017, 12:55

Hoi AlmaP,

Ben je op het moment in IJsland? Zo ja, dan ben ik superjaloers op je! IJsland staat hoog op mijn lijstje. :D

Maar dat terzijde! Je hoeft je geen zorgen maken over extra kosten. De beltarieven in Nederland en de rest van de EU plus Zwisterland, Noorwegen en IJsland zijn hetzelfde. Je maakt dus gewoon gebruik van jouw bundel en zodra deze op is geldt hetzelfde buiten-de-bundeltarief als in Nederland. Als jouw internetbundel helemaal verbruikt is, stopt de internetverbinding en kun je gebruikmaken van een MB-aanvuller. Op die manier hoef je niet bang te zijn voor extra kosten. Je kunt alle informatie en tarieven terugvinden op deze pagina over tarieven in het buitenland.

Als je verder nog vragen hebt, dan ben ik er voor je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi AlmaP,

Ben je op het moment in IJsland? Zo ja, dan ben ik superjaloers op je! IJsland staat hoog op mijn lijstje. :D

Maar dat terzijde! Je hoeft je geen zorgen maken over extra kosten. De beltarieven in Nederland en de rest van de EU plus Zwisterland, Noorwegen en IJsland zijn hetzelfde. Je maakt dus gewoon gebruik van jouw bundel en zodra deze op is geldt hetzelfde buiten-de-bundeltarief als in Nederland. Als jouw internetbundel helemaal verbruikt is, stopt de internetverbinding en kun je gebruikmaken van een MB-aanvuller. Op die manier hoef je niet bang te zijn voor extra kosten. Je kunt alle informatie en tarieven terugvinden op deze pagina over tarieven in het buitenland.

Als je verder nog vragen hebt, dan ben ik er voor je!

Reageer