Beantwoord

Tarieven buitenland vervijftienvoudigd?

Ben momenteel in Italië en de tarieven opgevraagd, bellen naar NL voor 3,05 ipv 0,23? Ook absurd hoge tarieven voor gebeld worden vertwintigvoudigd?
wat is hier aan de hand?
icon

Beste antwoord door centaur 2 mei 2016, 21:27

Beste Emveebee55 , waar haal je de prijs van 3,05 vandaan?
Ik zie in deze lijst wat anders :
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/tarieven-in-buitenland

Welk abonnement heb je?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Beste Emveebee55 , waar haal je de prijs van 3,05 vandaan?
Ik zie in deze lijst wat anders :
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/tarieven-in-buitenland

Welk abonnement heb je?
Heb de tarieven via sms 5545 opgevraagd. Via de website zouden de andere tarieven moeten gelden. Wat is er aan de hand?
Reputatie 6
Badge +8
Heb wel vaker gehoord dat de tarieven via de sms niet klopten.
Zou gewoon van de website uitgaan en voor de zekerheid via My T-Mobile het in de gaten houden.
De tarieven dalen juist sterk. Pff zou wat zijn 3,05.
Veel plezier nog daar in Italy!
Weer een nieuwe prijs sms aangevraagd en ook daar worden dezelfde prijzen genoemd.
Wacht even de reactie van een tmobile medewerker af. Tenminste, neem aan dat ook zij op het forum actief zijn?!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Emveebee55,

Dat zijn eerder tarieven die je op een telefoonkaart uit de vorige eeuw verwacht! ;)

Ook voor jou gelden de tarieven die Centaur aangehaald heeft. Zou je misschien een screenshot kunnen sturen van de tarievenlijst die je per SMS krijgt? Wellicht zit er ergens een storing en met een voorbeeld kan ik beter onderbouwen wat er precies verkeerd gaat.

Mocht je nog in Italië zijn, dan wens ik je een nog een heel fijn verblijf toe!
Ja heb een screenshot gemaakt. Via pb stuur ik het je
Of beter hoe stuur ik je het screenshot?
Oké via de desktop versie.
Letterlijk eenscreeenshot.
Reputatie 2
Zo te zien zijn het de tarieven van Zone 4, in plaats van Zone 1, die je hoort te hebben in Italië.

Het lijkt inderdaad wel iets weg te hebben van een storing.

Reputatie 7
Badge +15
Hey Emveebee55,

Bedankt voor de screenshot! De tarieven lijken inderdaad niet te kloppen. Ik heb je screenshot daarom ook doorgestuurd naar de afdeling die hier over gaat. Hopelijk kunnen ze het snel aanpassen.

Bedankt voor deze feedback! 🙂

Reageer