Beantwoord

Tarieven gebeld worden buitenland

Ik heb een ismart 300 contract, in gegaan op 15-11-2011. Als ik op de prijslijst kijk zie ik onderT-mobile grenzeloos gebeld worden 0 cent. Klopt dit wel???
Heb al contact opgenomen met de klantenservice, maar ik had niet het idee dat dat zij wist waar ze moest zoeken voor de correcte tarieven.
Indien dit niet kopt zou ik toch graag willen weten wat mijn tarief is bij gebeld worden in het buitenland.
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/oude-prijslijsten/smart/ismart-oud.pdf
Hier heb ik de tarieven gevonden.
icon

Beste antwoord door Raymond 1 maart 2013, 10:25

Hoi Imbtom en welkom bij de T-Mobile Community! :)

Ik begrijp dat je je afvraagt of de prijslijst inderdaad wel klopt, omdat het natuurlijk niet vaak voorkomt dat iets nog €0,00 kost. :)

De prijslijst klopt. Als je T-Mobile Grenzeloos hebt en je wordt in het buitenland (zone 1 landen) gebeld, dan betaal je hiervoor €0,00 ongeacht de duur van het gesprek. Je betaalt alleen €0,80 per ontvangen gesprek.

Als je hierover nog vragen hebt, laat het dan gerust even weten. Is je vraag hiermee beantwoord, dan wil ik je vragen om deze reactie als antwoord te markeren.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Hoi Imbtom en welkom bij de T-Mobile Community! :)

Ik begrijp dat je je afvraagt of de prijslijst inderdaad wel klopt, omdat het natuurlijk niet vaak voorkomt dat iets nog €0,00 kost. :)

De prijslijst klopt. Als je T-Mobile Grenzeloos hebt en je wordt in het buitenland (zone 1 landen) gebeld, dan betaal je hiervoor €0,00 ongeacht de duur van het gesprek. Je betaalt alleen €0,80 per ontvangen gesprek.

Als je hierover nog vragen hebt, laat het dan gerust even weten. Is je vraag hiermee beantwoord, dan wil ik je vragen om deze reactie als antwoord te markeren.
Bedankt voor het antwoord. Heb alleen geen idee hoe ik deze vraag als beantwoord kan afsluiten. Weet zeker dat jullie dit ook voor mij kunnen doen. Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +8
Gedaan Imbtom , veel plezier met grenzeloos.

Reageer