Beantwoord

Tarieven in EU met Corporate Rateplan A

• 10 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 462 Bekeken

gelden met mijn Corporate Rateplan A in Spanje dezelfde tarieven als in Nederland?
icon

Beste antwoord door Jaimy 11 oktober 2017, 10:49

Hoi Petersdam,

Goed dat je dit even navraagt! Zoals CrisTien ook al aangaf, kan dit inderdaad verschillen. Dit kun je het beste even navragen bij jullie telecombeheerder. Die kan jou als het goed is precies vertellen wat de tarieven voor de EU zijn. :D

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze dan gerust op het forum!

Hoi Mohaddab,

Ineens zonder internet zitten is natuurlijk niet fijn! ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact met ons hebt gehad en je geïnformeerd bent over Travel & Surf. Als er toch nog onduidelijkheden zijn, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen.
Volgens mij niet zoals je hier kan lezen
https://forum.t-mobile.nl/buitenland-423/geldt-de-nieuwe-eu-maatregel-ook-voor-ons-corporate-rateplan-280465
Ik ben op dit moment in Marokko en Mn internet werkt niet weet iemand hier een oplossing op
Reputatie 2
Badge
Marokko is geen EU. Dus hier gelden andere regels en tarieven.
Check of je roaming aanstaat, en handmatie simselectie doen anders
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Petersdam,

Goed dat je dit even navraagt! Zoals CrisTien ook al aangaf, kan dit inderdaad verschillen. Dit kun je het beste even navragen bij jullie telecombeheerder. Die kan jou als het goed is precies vertellen wat de tarieven voor de EU zijn. :D

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze dan gerust op het forum!

Hoi Mohaddab,

Ineens zonder internet zitten is natuurlijk niet fijn! ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact met ons hebt gehad en je geïnformeerd bent over Travel & Surf. Als er toch nog onduidelijkheden zijn, dan horen we het graag van je!

Reageer