Tarieven vanuit Egypte

Beste,

Ik heb vandaag Prepaid Internationaal gehaald bij de T-Mobile store. De tarieven zouden dan goedkoper zijn als een normale prepaid bundel.
Als ik naar de tarieven hier kijk:
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/buitenland/details-tarieven-in-buitenland

Ik zie op deze pagina niet wat mijn sms / bel tarief is vanuit Egypte naar Nederland..
Of zijn er dan opeens geen verschillen? Mijn vraag is dus:
Wat zijn nou de tarieven vanuit Egypte naar Nederland voor bellen en sms'en?

Groeten,
Menno Veen
icon

Beste antwoord door Minty 10 oktober 2012, 22:49

Hoi Menno, je betaalt voor een sms naar Egypte 12 cent. Op de pagina waar je naar linkt staat ook: "In het buitenland betaal je de normale tarieven voor bellen in het buitenland." Deze tarieven kun je hier vinden. Selecteer het land en dan het tabje PrePaid.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hey Menno

Ik ben bang dat je een vergissing hebt gemaakt. Als ik de pagina over PrePaid International door lees dan valt me het volgende op:
PrePaid International is een Sim Only PrePaid waarmee je goedkoop kunt bellen naar binnen- en buitenland. Je zit dan niet vast aan een abonnement en kunt je eigen telefoon blijven gebruiken.
Ik zie nergens op de pagina informatie over bellen/sms'en vanuit het buitenland.
Dit is mij verteld in de T-Mobile store zelf. 
Ik zoek alleen een bevestiging zodat ik niet voor vreemde dingen kom te staan als ik in het buitenland zit.
Als ik naar de link ga:
http://www.t-mobile.nl/prepaid/internationaal

En voer daar me land in staan er volgens mij de tarieven vanuit het Buitenland naar bijvoorbeeld Nederland en dan zou een sms 0,12 kosten.
Reputatie 5
Hoi Menno, je betaalt voor een sms naar Egypte 12 cent. Op de pagina waar je naar linkt staat ook: "In het buitenland betaal je de normale tarieven voor bellen in het buitenland." Deze tarieven kun je hier vinden. Selecteer het land en dan het tabje PrePaid.
Lekker dan.. Laat weer eens zien dat de informatie in T-Mobile store totaal niet goed is.
Zeg 10x tegen die man dat ik op vakantie ga en vanuit Egypte sms en dan raadt hij me dit aan...
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Yanbo , kan je de simkaart niet bij vrienden of familie achterlaten zodat ze jou in ieder geval goedkoop kunnen bellen?
Reputatie 5
Beste Yanbo,

Bellen in en vanuit Egypte met een nederlands nummer is een kostbare zaak!
smsen kost 0,51 € per bericht (160 tekens).
Bellen nr NL 2,29 € per minuut
Gebeld worden 1,02 € per minuut

Internet is Travel & Surf
Zone 3
2 MB voor € 9,99   (dagpas)
10 MB voor € 29,99 (weekpas)

Ik adviseer je om een lokale prepaidkaart in Egypte te kopen.
Verwacht overigens geen bereik zoals hier in Nederland. Alleen in dichtbevolkte delen is er netwerkinfrastructuur.

Vervelend dat je het gevoel hebt dat je verkeerd bent geinformeerd in de Shop, maar je had de info over prepaid T-Mobile in Egypte heel makkelijk zelf kunnen vinden op de T-Mobile site.

Succes en veel plezier in Egypte
Beste Edro,

Ik ging ook voor een normaal kaartje en daar stond hij al mee klaar. Toen kwam hij na 10x zeggen erachter dat ik hem in het buitenland ging gebruiken. Toen adviseerde hij mij voor de kaart met internationaal tarief.. Hij zei zelf ook dat sms'en 0,19 zou kosten dan.. Ik ga morgen gezellig bij deze man langs in de hoop dat hij toevallig morgen weer er werkt.

Groeten,
Menno
Hoi Yanbo , kan je de simkaart niet bij vrienden of familie achterlaten zodat ze jou in ieder geval goedkoop kunnen bellen?

Hebben we weinig aan want het gaat sowieso om sms'en dus dat gaat gewoon uit men hun bundel.

Reageer