Beantwoord

Tarieven voor "Grenzeloos" bellen in strijd met EU-regels

• 1 november 2012
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

Klacht ivm tarieven Grenzeloos. Nieuwe EU-tariefregels worden genegeerd omdat de ooit door mij aangeklikte tarief-optie "grenzeloos" niet meer uitgezet kan worden.  Ik betaal nu, als in ter hoogte van Turnhout/België ben,  voor een telefonische oproep van 1 seconde (!!) het supervoordelige prijsje van 66 cent ex BTW.  Als dit niet wordt gecorrigeerd schakel ik de toezichthouder in, want ik kreeg voor de zomervakantie SMS-jes waarin heel andere tarieven stonden voor bellen ben gebeld worden in het buitenland.
Wie heeft vergelijkbare ervaringen met te hoge tarieven voor bellen en gebeld worden in de EU??
icon

Beste antwoord door Minty 1 november 2012, 15:40

Hoi Advan, hoezo kun je Grenzeloos niet uitzetten? Krijg je dan een foutmelding? Grenzeloos is geen vaste bundel en kan na de minimale looptijd van 1 maand stopgezet worden. De EU-tariefregels gelden trouwens niet voor speciale bundels waarvoor je zelf gekozen hebt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hoi Advan, hoezo kun je Grenzeloos niet uitzetten? Krijg je dan een foutmelding? Grenzeloos is geen vaste bundel en kan na de minimale looptijd van 1 maand stopgezet worden. De EU-tariefregels gelden trouwens niet voor speciale bundels waarvoor je zelf gekozen hebt.

Reageer