Beantwoord

Te veel SMS'jes van T-Mobile in VS

• 7 juni 2017
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Ik was in de VS van 5 tot 16 mei. Ik heb van T-Mobile 85 (!!!) SMS's gehad over de tarieven. Uiteindelijk is 1 sms voldoende. Het was erg vervelend om SMS's over en over, over en over en over en over en over en........ te krijgen. Wat moet ik de volgende keer doen om dit niet meer te hebben?
icon

Beste antwoord door David 8 juni 2017, 16:08

Hey Wendelly,

Hoe was de tijd in Amerika? 😃

Ik zie dat je vandaag ook met mijn collega Deanga hebt gesproken. Zij heeft uitgelegd dat er een storing was waardoor de SMS'jes continu verstuurd werden. We hebben dit probleem aangepakt, dus je hoeft in de toekomst niet bang meer te zijn voor een lading berichten!

Hopelijk heeft het jouw tijd er niet verpest! 🙂 Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Wendelly,

Hoe was de tijd in Amerika? 😃

Ik zie dat je vandaag ook met mijn collega Deanga hebt gesproken. Zij heeft uitgelegd dat er een storing was waardoor de SMS'jes continu verstuurd werden. We hebben dit probleem aangepakt, dus je hoeft in de toekomst niet bang meer te zijn voor een lading berichten!

Hopelijk heeft het jouw tijd er niet verpest! 🙂 Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!
Bedankt!
🆒
In the past week I received 32 SMS's from T-mobile while visiting in the USA.
How can I get them to stop!?!
Reputatie 2
In the past week I received 32 SMS's from T-mobile while visiting in the USA.
How can I get them to stop!?!

Hi, my English is not very well, but I hope you understand me. There was a failure at the T-Mobile side. This results in the flood of SMS's you've noticed. In the meantime the problem is solved. So you should no have further inconvenience anymore.

Reageer