Beantwoord

Tijdelijk internet aanschaffen voor vakantie

• 15 juni 2016
  • 4 reacties
  • 440 Bekeken

Vorig jaar was het nog mogelijk om internet data aan te schaffen die een maand geldig. Zo kon ik mooi met mijn vakantie van 14 dagen uit de voeten. Nu kan ik met mijn abonnement 100 Mb uit mijn eigen bundel snoepen en verder kan ik alleen (voor de rest van het jaar) mijn abonnement met maandelijks 14,95 verhogen, om 1 Gb data te krijgen. Is hier geen alternatief voor?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 15 juni 2016, 13:11

@PJ06 Ik denk dat Ruud de Internet Europa bundel bedoelt met maandelijkse bundel van 1gb. 😉 Deze is tijdens de looptijd van het contract niet uit te schakelen.

@ruudvtew, welkom terug op het klantenforum.
Met de Travel&Surf optie kun je wel 14 dagen vooruit met 1000mb, echter kost deze optie je dan € 24,99 (t.o. de €14,99 van Internet Europa).

Als je vaak de grens over gaat, zou de Internet Europa bundel voordeliger kunnen zijn. Ben je echter maar een enkele keer in het buitenland, dan is een T&S-pas misschien toch een beter idee. Lees de info in beide linkjes eens rustig door, dan zou je wel een keuze moeten kunnen maken. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Debutant,

Als je de "Travel en Surf" bundels bedoelt. Deze bestaan nog steeds, alleen hoef je die, binnen de EU, pas aan te schaffen nadat de 100 Mb uit je eigen bundel is opgemaakt. Totdat die 100 Mb op zijn kun je via de "Travel en Surf" App geen bundel aanschaffen, daarna uiteraard gewoon weer wel.
Oké, maar hoeveel data krijg je dan en voor bedrag? Hoe zet je dat dan aan?
@PJ06 Ik denk dat Ruud de Internet Europa bundel bedoelt met maandelijkse bundel van 1gb. 😉 Deze is tijdens de looptijd van het contract niet uit te schakelen.

@ruudvtew, welkom terug op het klantenforum.
Met de Travel&Surf optie kun je wel 14 dagen vooruit met 1000mb, echter kost deze optie je dan € 24,99 (t.o. de €14,99 van Internet Europa).

Als je vaak de grens over gaat, zou de Internet Europa bundel voordeliger kunnen zijn. Ben je echter maar een enkele keer in het buitenland, dan is een T&S-pas misschien toch een beter idee. Lees de info in beide linkjes eens rustig door, dan zou je wel een keuze moeten kunnen maken. 🙂
Bedankt kaassausje, niet goedkoop maar 1Gb moet genoeg zijn in 14 dagen!

Reageer