Beantwoord

Tijdelijk internet in Engeland

• 10 januari 2017
  • 1 reactie
  • 1047 Bekeken

Goedemiddag,

Ik ga volgende maand voor 1 week naar Engeland.
Als ik kijk bij Alleen EU internet dan zie ik dat Engeland in geen zone valt?

Klopt dit? Zo ja? Welke bundel kan ik hiervoor toevoegen? Ik zou minimaal 1GB willen.

Met vriendelijke groet,

Emrah Gülcan
icon

Beste antwoord door Kaassausje 10 januari 2017, 16:18

Hoi Emrah.

Voor tijdelijk internet heb je een Travel & Surf pas nodig. De EU-internetbundels zijn vaste bundels, die niet uit te schakelen zijn voordat je contract is afgelopen. Als je maar een week weg gaat is dat dus niet wat je nodig hebt. ;)

'Engeland' wordt niet genoemd inderdaad, ze noemen dit 'Verenigd Koninkrijk' en het valt onder "zone EU + 1", meer info vind je in de bovengenoemde link. Neem dat op je gemak door, als je er nog vragen over hebt, stel ze gerust. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Emrah.

Voor tijdelijk internet heb je een Travel & Surf pas nodig. De EU-internetbundels zijn vaste bundels, die niet uit te schakelen zijn voordat je contract is afgelopen. Als je maar een week weg gaat is dat dus niet wat je nodig hebt. ;)

'Engeland' wordt niet genoemd inderdaad, ze noemen dit 'Verenigd Koninkrijk' en het valt onder "zone EU + 1", meer info vind je in de bovengenoemde link. Neem dat op je gemak door, als je er nog vragen over hebt, stel ze gerust. 🙂

Reageer