Beantwoord

Tijdelijk naar Spanje

• 9 januari 2017
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Hallo,
Ik ben van plan vanaf maart een x aantal maanden naar Spanje te gaan en daar te gaan werken(ik weet nog niet hoelang). Nou was dit niet echt de planning en heb ik afgelopen juni een 2 jarig abbo afgesloten bij jullie. Nu is mijn vraag of ik wijzigingen kan maken in mijn abbo zodat ik niet elke maand 50€ kwijt ben aan iets waar ik geen gebruik van kan maken? Wat zijn mijn opties?
Groetjes,
Selin
icon

Beste antwoord door Pilovali 9 januari 2017, 20:13

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je Stel Samen & Stel Bij hebt, kun je maandelijks je bundels aanpassen. Je kunt alles op uit/0 zetten als je weg gaat. Dat is de enigste optie dat ik weet. Misschien heeft iemand anders meer tips ;)

Groet,
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je Stel Samen & Stel Bij hebt, kun je maandelijks je bundels aanpassen. Je kunt alles op uit/0 zetten als je weg gaat. Dat is de enigste optie dat ik weet. Misschien heeft iemand anders meer tips ;)

Groet,
Hey! Hoe weet ik of ik dit heb? Want als ik op wijzigen probeer te drukken, zegt de site dat ik niks kan wijzigen? Groetjes
Reputatie 5
Badge +17
Ga naar My T-Mobile -> Abonnement. Daar staat welke abonnement je hebt.
Reputatie 7
Badge +20
Pilovali heeft het helemaal bij het juiste eind en jij hebt Stel Samen, Stel Bij, Selin! :)

Je kunt via 'Mijn bundels' jouw bundels wijzigen wanneer je vertrekt. We bieden vanaf 16 januari ook een nieuw abonnement aan, Go Unlimited. Hierbij kun je ook in de EU jouw bundels gebruiken, misschien ook een goede optie?

Alvast veel plezier! Adios!

Reageer