Beantwoord

Toch belkosten in EU

• 22 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 181 Bekeken

Net terug van vakantie in Engeland en Wales, zie ik dat er toch belkosten voor bellen in t buitenland in rekening zijn gebracht (voor bellen naar NL of gezinsleden die mee op vakantie waren). Het zijn weliswaar zeer kleine bedragen (bij 1 abo 1 cent en bij een andere die ook op mijn naam staat 12 cent) dus ik ga er niet failliet aan, maar vraag me wel af waar die bedragjes vandaan komen. Het zijn in elk geval niet de werkelijke belkosten.
icon

Beste antwoord door Hajar 24 augustus 2017, 12:43

Hi Eric,

Ik heb je facturen erbij gepakt en ik zie nergens kosten voor bellen vanuit de Verenigd Koninkrijk. Mag ik vragen waar je die informatie vandaan hebt? Bellen vanuit de Verenigd Koninkrijk naar Nederland valt onder je belbundel. Op deze pagina vind je meer informatie over tarieven in het buitenland.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

7 reacties

Engeland en Wales vallen toch niet onder de EU, dus denk dat je dan gewoon moet betalen.
Engeland en Wales zitten inderdaad nog wel in de EU.
Reputatie 7
Badge +19
Landen in de EU zone 1
Overgenomen van de TM site

Andorra
België
Bulgarije
Cyprus (Griekse deel)
Denemarken
Duitsland
Estland
Finland
Frankrijk
Griekenland
Guadeloupe
Hongarije
Ierland
IJsland
Italië
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Malta
Monaco
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Portugal
Roemenië
San Marino
Slovenië
Slowakije
Spanje
Tsjechië
Vaticaanstad
Verenigde Koninkrijk
Zweden
Engeland en Wales vallen beide onder Verenigd Koninkrijk 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eric,

Ik heb je facturen erbij gepakt en ik zie nergens kosten voor bellen vanuit de Verenigd Koninkrijk. Mag ik vragen waar je die informatie vandaan hebt? Bellen vanuit de Verenigd Koninkrijk naar Nederland valt onder je belbundel. Op deze pagina vind je meer informatie over tarieven in het buitenland.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Dag Hajar, bedankt voor je antwoord. Ik moest wel de nodige keren klikken in mijn verbruiksoverzicht, maar ik heb het inmiddels gevonden. Een van mijn kids had in zijn enthousiasme op videobellen geklikt in plaats van gewoon bellen.... Dus dan is het volkomen logisch!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eric,

Dankjewel voor het ophelderen. Ik hoop dat je in ieder geval een leuke tijd hebt gehad in Engeland! 🙂

Reageer