Beantwoord

Travel and surf aanzetten en data inzien

• 15 september 2016
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Morge,

Ik zit op dit moment in Polen en m'n internebundel is op. Nou deed ik eerst via de travel and surf app m'n bundel opwaarderen maar deze app werkt sinds de 13e niet meer waarom eigenlijk? Het was wel gemakkelijk zo. Ik probeer nu m'n travel and surf via de link in het SMS bericht op te waarderen maar dat lukt ook niet.
Tevens heb ik het idee dat de prijs omhoog is gegaan voor de 1000 mb van €14,99 naar € 24,99 klopt dit?

Groetjes.

Tom
icon

Beste antwoord door David 15 september 2016, 16:06

Hoi Tom,

Ik zie dat mijn collega Hajar je al van een reactie heeft voorzien in het algemene topic. Dit topic gaat dan ook op slot om zo het forum overzichtelijk te houden en dubbele antwoorden en reacties te voorkomen.

Wat betreft de Travel & Surf App, deze is inderdaad per 13 september stopgezet. We hebben besloten om het nu in de My T-Mobile App op te nemen. Je kunt dit inzien onder het kopje 'Buitenland'.

Mocht je nog vragen hebben kun je die in het algemene topic stellen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Kan ik mijn travel en surf alleen in Nederland opwaarderen op dit moment?
Heb iets gelezen over een storing maar die schijnt nog niet opgelost te zijn volgens mij want dat was gisteren al aan de hand.
Doe ik misschien iets fout of ligt het toch aan T-mobile?
Kan de travel en surf app niet terug komen want dit was verdomd gemakkelijk.... nu zit ik zonder internet terwijl ik met de app binnen een minuut weer de normale snelheid had.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tom,

Ik zie dat mijn collega Hajar je al van een reactie heeft voorzien in het algemene topic. Dit topic gaat dan ook op slot om zo het forum overzichtelijk te houden en dubbele antwoorden en reacties te voorkomen.

Wat betreft de Travel & Surf App, deze is inderdaad per 13 september stopgezet. We hebben besloten om het nu in de My T-Mobile App op te nemen. Je kunt dit inzien onder het kopje 'Buitenland'.

Mocht je nog vragen hebben kun je die in het algemene topic stellen.