Beantwoord

Travel and surf pas in Azië

• 6 juni 2017
  • 5 reacties
  • 576 Bekeken

Reputatie 1
Voor alle T-mobile gebruikers die in Azië willen internetten koop geen travel en surf pas van T-mobile. Dit is pure oplichterij en afzetterij. Zit nu in China en betaal steeds €30 voor 50 MB internet. 2 keer twitteren en email checken en weg €30. Mijn overige kosten zijn nu al €110 voor in totaal een uurtje internetten. Pure diefstal. * informatie weggehaald door moderator *. Dan kan je zelfs gecensureerde sites bezoeken zoals Twitter en Facebook.
Als jarenlang vaste klant van T-mobile met 2 abonnementen voel uk me genaaid en opgelicht. En dan durven ze het nog voordelig internetten in het buitenland te noemen. Ik hoop dat ze me wat compensatie geven want dit is klanten wegjagen ipv klantenbinding of service. * informatie weggehaald door moderator *
icon

Beste antwoord door Thalina 7 juni 2017, 12:24

Hoi Condoekoe2,

Wat jammer om te lezen dat je niet blij bent met onze Travel & Surf pas! China valt onder Zone 3 en daar zijn de Travel & Surf passen inderdaad een stuk prijziger. Dit komt omdat het voor onszelf ook een stuk duurder is om daar iets aan te bieden. We moeten een overeenkomst sluiten met lokale providers en betalen ze voor het gebruik. Zoals Hakuin aangeeft zou je er ook voor kunnen kiezen om een lokale simkaart aan te schaffen, eventueel met een goedkoop toestel als jouw toestel niet in China gebruikt kan worden. Je zou er ook voor kunnen kiezen om alleen van wifi gebruik te maken als je een Travel & Surf pas te duur vindt. Aan de prijzen van de passen kan ik niets veranderen. Het is aan jou om te besluiten om wel of geen pas aan te schaffen.

Verder wil ik je erop wijzen dat het niet is toegestaan om reclame te maken voor bepaalde diensten buiten T-Mobile. Daarom heb ik jouw linkjes en teksten daarover ook verwijderd uit jouw bericht. Wil je hier in het vervolg rekening mee houden?

Ik hoop dat je ondanks dit toch een leuke tijd hebt in China. Het lijkt mij een bijzonder land om eens te bezoeken! Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag.
Bekijk origineel

5 reacties

Waarvoor koop je geen lokale sim? Eventueel met mifi. Kost daar toch niet veel!
Reputatie 1
Heb je een Chinese id voor nodig. Die heb ik niet.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Condoekoe2,

Wat jammer om te lezen dat je niet blij bent met onze Travel & Surf pas! China valt onder Zone 3 en daar zijn de Travel & Surf passen inderdaad een stuk prijziger. Dit komt omdat het voor onszelf ook een stuk duurder is om daar iets aan te bieden. We moeten een overeenkomst sluiten met lokale providers en betalen ze voor het gebruik. Zoals Hakuin aangeeft zou je er ook voor kunnen kiezen om een lokale simkaart aan te schaffen, eventueel met een goedkoop toestel als jouw toestel niet in China gebruikt kan worden. Je zou er ook voor kunnen kiezen om alleen van wifi gebruik te maken als je een Travel & Surf pas te duur vindt. Aan de prijzen van de passen kan ik niets veranderen. Het is aan jou om te besluiten om wel of geen pas aan te schaffen.

Verder wil ik je erop wijzen dat het niet is toegestaan om reclame te maken voor bepaalde diensten buiten T-Mobile. Daarom heb ik jouw linkjes en teksten daarover ook verwijderd uit jouw bericht. Wil je hier in het vervolg rekening mee houden?

Ik hoop dat je ondanks dit toch een leuke tijd hebt in China. Het lijkt mij een bijzonder land om eens te bezoeken! Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag.
Reputatie 1
Beste Thalina bedankt voor je reactie. Allereerst dan maar excuses voor het plaatsen van de linkjes. Ik was daar niet van op de hoogte en zal er in het vervolg rekening mee houden. Sls je wifi in China gebruikt dan worden veel sites of apps zoals twitter en facebook geblokkeerd en google wordt hier ook niet geaccepteerd. Dus je begrijpt dat je dan in China niet kan internetten zoals gewend in Nederland. Door de hoge prijs die ik nu moet betalen was ik wat geëmotioneerd en moest even míjn frustratie kwijt. Ik heb nu een eigen oplossing gevonden waar ik wel tevreden mee ben dus dat verzacht de pijn wat. En natuurlijk laat ik mijn lol hierdoor in China niet verpesten. We gaan gewoon weer verder met leven en alles komt wel goed. Groetjes Richard
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Condoekoe2,

Kan gebeuren, ik begrijp het 🙂 Fijn om te lezen dat je uiteindelijk een oplossing hebt weten te vinden! Heel veel plezier nog in China!

Reageer