Beantwoord

Travel en surf

• 13 juli 2016
  • 5 reacties
  • 194 Bekeken

Ik wil gravel en surf instellen maar krijg de melding dat ik mijn pas moet activeren. Een sms verstuurd naar 1401 maar daar krijg een bericht van terug met een link naar de site. Die volg ik en kom weer terug bij pas activeren via sms. Hoe moet ik mijn pas activeren??
icon

Beste antwoord door Trajh91 13 juli 2016, 12:09

Je kan het via SMS doen, door een code te sturen naar 1401. De SMS is een beetje verwarrend, waardoor je het misschien niet helemaal begrijpt.

De volgende passen kunnen worden besteld en gelden in ieder geval binnen zone 1 (de EU):
- XS1 (35MB, 24 uur geldig, €1,95)
- S1 (100MB, 72 uur geldig, €4,99)
- M1 (500MB, 7 dagen geldig, €14,99)
- L1 (1000MB, 14 dagen geldig, €24,99)
- MAANDS1 (€60,50 per maand, gebruik je Nederlandse bundel in de EU)

De code van de pas (dus XS1, S1, M1, etc) stuur je dan naar 1401. Vervolgens wordt gevraagd om een akkoord te geven. Dit doe je door "AKKOORD" terug te sturen naar 1401. Je pas wordt dan geactiveerd.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Je kan het via SMS doen, door een code te sturen naar 1401. De SMS is een beetje verwarrend, waardoor je het misschien niet helemaal begrijpt.

De volgende passen kunnen worden besteld en gelden in ieder geval binnen zone 1 (de EU):
- XS1 (35MB, 24 uur geldig, €1,95)
- S1 (100MB, 72 uur geldig, €4,99)
- M1 (500MB, 7 dagen geldig, €14,99)
- L1 (1000MB, 14 dagen geldig, €24,99)
- MAANDS1 (€60,50 per maand, gebruik je Nederlandse bundel in de EU)

De code van de pas (dus XS1, S1, M1, etc) stuur je dan naar 1401. Vervolgens wordt gevraagd om een akkoord te geven. Dit doe je door "AKKOORD" terug te sturen naar 1401. Je pas wordt dan geactiveerd.
Ik heb een tijd geleden een sms gestuurd zoals beschreven maar ik krijg onderstaand antwoord terug
Beste Klant, u maakt geen gebruik van Travel & Surf. Ga naar http://t-mobile.nl/buitenland voor meer informatie. Groet, T-Mobile

Ik heb ook de app travel en surf ook die geeft deze tekst. Vorig jaar kon ik gewoon een selectie maken en werd deze geactiveerd. Nu gaat dat niet meer???!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jvdlinden,

Welkom op ons Forum!

Ik zie dat Trajh jou van de juiste informatie heeft voorzien. Bedankt daarvoor. Ik ben gelijk in het systeem gedoken en zie dat de Travel & Surf dienst was uitgezet op 17 mei waardoor je dus geen pas kon activeren. Ik heb de dienst weer aangezet dus als je nu een pas probeert te kopen via SMS dan zou het wel moeten werken. Mocht het alsnog niet lukken, laat mij dan weten welke pas je graag wilt kopen dan activeer ik hem voor je.

Ik hoor graag van je of het nu wel lukt.
Bedankt voor de service. Het is gelukt. Mijn man RC Vd Linden heeft hetzelfde probleem, kan je dit ook aanpassen of moet hij zelf even contact opnemen??
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Jvdlinden,

Graag gedaan namens onze collega. :)

Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt. We helpen RC vd Linden ook graag. Ik heb je net gebeld zodat we het samen gelijk konden oplossen, maar ik kreeg je helaas niet te pakken. Zou je mij daarom in een privébericht het 06-nummer willen sturen? Dan zorg ik ervoor dat bij zijn/ haar contract de Travel & Surf bundel ook ingeschakeld wordt.

Ik wacht je berichtje af.

Reageer