Beantwoord

Travel en surf

• 18 september 2016
  • 8 reacties
  • 126 Bekeken

Ik heb de altijd eu internet abbo, ik heb ook netjes internet maar kan een week geen verbruik status meer inzien via de app? Hoe kan dat is er een storing?
icon

Beste antwoord door KoenM 18 september 2016, 12:21

Hoi RayCha,

Welkom op het forum!

Er zijn inderdaad meldingen dat klanten hun verbruik niet meer kunnen zien. Kun je je status wel zien via www.t-mobile.nl/roaming ? Uiteraard moet je deze in het buitenland bezoeken, daar zou je verbruik ook moeten staan.

Let us know!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Hoi RayCha,

Welkom op het forum!

Er zijn inderdaad meldingen dat klanten hun verbruik niet meer kunnen zien. Kun je je status wel zien via www.t-mobile.nl/roaming ? Uiteraard moet je deze in het buitenland bezoeken, daar zou je verbruik ook moeten staan.

Let us know!
Hoi bedankt voor je reactie ook als ik nu op mijn tmobile inlog (ben nu in Spanje) zie ik het wel inderdaad tot gister wilde dat ook niet maar blijft vervelend dat de app niet meer funktioneert (zowel travel&surf als my tmobile geven de buitenland internet niet meer aan)
Reputatie 6
Hoi,

Ik heb het intern doorgegeven en de betreffende mensen zullen eraan gaan werken!

Bedankt voor je melding.
Ook bedankt!
Hoi RayCha.

Even een vraag tussendoor: heb je wel de nieuwste versie van de T-Mobile app?

De travel&surf app gaat eruit/is eruit gegaan en de T-Mobile App heeft recent een update gehad. Meer informatie daarover lees je onder het tweede kopje in dit topic.
Ahh die had ik dus niet mobiele data voor Appstore staat bij mij altijd uit in het buitenland! Dank u wel!
Geen probleem hoor. In de nieuwe versie werkt het weer? 🙂
Ja zeker! Bedankt.

Reageer