Vraag

travel en surf

• 15 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 797 Bekeken

Zit in Suriname en de bundel werkt niet.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +4
  1. Je kunt beter niet je mobiele nummer als naam op dit openbare forum plaatsen waar kwaadwillenden het zo vanaf kunnen plukken. 
  2. Welke bundel heb je aangeschaft?
  3. Ben je wel verbonden met een netwerk?
  4. Welk netwerk ben je mee verbonden?
  5. Werkt bellen? Werkt internet?
  6. Heb je de instellingen van je telefoon gecontroleerd? (Vooral de APN)
  7. Heb je in je account gecontroleerd of er blokkades zijn ingesteld?
  8. Zijn er anderen om je heen die wel verbinding hebben?

Veel vragen, apn moet ik deze veranderen? Heb gekeken daar  staan standaard dingen .mijn wifi werkt wel en ben alleen dus geen idee of bij iemand anders wel werkt.

Hoe controleer ik op blokkades?

Reputatie 6
Badge +8

Veel vragen, apn moet ik deze veranderen? Heb gekeken daar  staan standaard dingen .mijn wifi werkt wel en ben alleen dus geen idee of bij iemand anders wel werkt.

Hoe controleer ik op blokkades?

Hi @hout79

Je kunt zowel via de website als via de My T-Mobile app de blokkades controleren.
Dat kan via deze link, of door in de My T-Mobile app naar het blokkade menu te navigeren.
(onder het knopje meer en vervolgens blokkade aan te tikken.) 

Ik  heb geen blokkades erop , en weet je misschien ook hoe de apn instellingen zit?

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @hout79 

Normaal ontvangt je toestel altijd automatisch de juiste instellingen T-mobile Internet, smartsites.t-mobile.

En als je wel netwerk hebt zou je de simkaart eens kunnen testen in een ander toestel?

@Waqqas dat heb ik al geprobeerd, en hij geeft dan aan dat je bundel hebt via T-Mobile site maar nog steeds geen internet.

Heb overigens ook geen oude telefoon dus dat zou het ook niet moeten zijn.

Ga mijn geld wel terugvragen, want er staat nu 992 mb dus heeft het blijkbaar wel gedaan en is gestopt ofzo snap er niks van.

Reputatie 4
Badge +4

En de antwoorden op de rest van de vragen? Kan namelijk best zijn dat je nu op een plek zit waar de lokale providers gewoon geen goede dekking hebben of overbelast zijn.

@pipodeclown_2 heb gechat met digicel dus en die zeggen mijn nummer niet eens te zien heb ik  gister gedaan want mijn telefoon geeft aan digicel T-Mobile ze zijn niet overbelast of slecht bereik want heb aan mensen hier in de buurt gevraagd.

Daarom mijn vraag dus op de community

Reputatie 4
Badge +4

@pipodeclown_2 heb gechat met digicel dus en die zeggen mijn nummer niet eens te zien heb ik  gister gedaan want mijn telefoon geeft aan digicel T-Mobile ze zijn niet overbelast of slecht bereik want heb aan mensen hier in de buurt gevraagd.

Daarom mijn vraag dus op de community

En vandaar mijn vragen 😁

Reageer