Beantwoord

travel en surf

  • 10 March 2021
  • 16 reacties
  • 1067 Bekeken

Hi, wat houdt travel en surf in? Ik zit momenteel in de USA en zou graag data willen aangezien ik veel reis en ik dus niet alrijd WiFi heb. Wat zijn de kosten? 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 10 March 2021, 23:58

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Joost1959 

Een privébericht stuur je door op @Hajar te klikken en dan stuur bericht.

Hoe stuur ik jou een.prive bericht?

Verder, ik heb dual sim waarbij ik ook een.lokale prepaid gebruik. Dat werkt prims.

 

Gr joost

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Joost1959 

Goed dat je alvast een ander netwerk hebt getest. Heb je ook de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik controleren of je Travel & Surf pas geactiveerd is. 

Ik hoor graag van je!

Nee, dat werkt niet. Alle mogelijke providers gekozen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Joost1959 

De pas zou je in de hele zone kunnen gebruiken als hij nog geldig is.

Helpt het selecteren van een andere provider? Met Claro en Telefonica zou je internet moeten hebben.

Ik heb een 50mb aanvuller gekocht voor gebruik in Guatemala. Ik ben nu 1,5 dag onderweg, maar ik kan mijn saldo niet gebruiken. Hoe krijg ik dit alsnog actief?

Komt het omdat de aanvuller op Mexico staat (=land waar ik was toen ik eea aanvroeg?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RutgerpS 

Ik denk graag met je mee! In welk land ben je momenteel? Ben je verbonden met een buitenlands netwerk? Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en zien met welk netwerk je het beste bereik hebt. Mocht het dan nog niet werken, zou je mij  dan een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Heb vanmorgen, lokale tijd, pas via klantenservice aangeschaft voor zone 3, ook sms ontvangen ter bevestiging. WiFi uitgezet en roaming aan, maar geen verbinding. Ook gecontroleerd op blokkades en zijn er niet, geen betalingsachterstand of iets dergelijks.

Bij my T-Mobile pagina staat dat travel en surf is aangekocht, maar geen verdere info dan dat het om zone 3 gaat. Nu dus 1 dag (al) verloren gegaan. Graag een oplossing tegemoet.

Hi! 
 

bedankt voor je reactie. 
dataroaming staat aan en ik heb geen blokkades aanstaan. Ook al mn rekeningen betaald dus weet niet waar het fout gaat….

 

kunnen jullie de surf en travel voor me aan zetten? Of anders verwijderen want nu betaal ik voor iets wat niet werkt.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Roline 

Staat je dataroaming aan en heb je verder geen blokkade voor gebruik in het buitenland bijvoorbeeld? Je kan dit controleren in je My T-Mobile account bij blokkades.

Heb je verder ook geen openstaande betalingen waardoor je mogelijk een blokkade hebt? Je kan ook kijken of handmatig een andere provider kiezen helpt.

Hoi! 
 

ik heb net een travel&surf pas aangeschaft voor Zone 3 (ik ben in Colombia). Maar hij doet het niet, heb een sms gekregen ter bevestiging en mijn dataroaming staat aan dus ik snap niet wat er fout gaat.

 

groet,

 

Roline

Reputatie 7

Hoi @scaffy,

Hopelijk kunnen we dit gauw oplossen! 

Waar zijn jullie op vakantie? Heb je al eens handmatig geprobeerd verbinding te maken met een andere provider? Op deze pagina vind je alle overeenkomsten die we met providers in het buitenland hebben. Je ziet dan ook gelijk welke functionaliteiten we daar aan kunnen bieden. 

Als het dan nog niet werkt wil ik graag voor je controleren of er misschien een blokkade actief is of iets in die richting. Kun je me dan een privébericht sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik aan de slag voor je!

Reputatie 2

Help! wij zijn met vakantie en hebben een travel en surf pas voor 2 weken gekocht. Helaas doet deze het niet. Sms ontvangen dat het geactiveerd is. Alles nagelopen. Roaming aan etc. Vaker gebruokt, nooit eerder gebeurd.  Kan iemand helpen? Bedankt! Groetjes

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Christel2021 

Als je die optie te zien krijgt dan zou het moeten lukken. Je Travel & Surf pas moet wel 100% verbruikt zijn voordat je een nieuwe kan activeren. Als het niet lukt dan kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kijk ik graag met je mee.

Kun je, als het Travel en Surf tegoed op is, direct een nieuw tegoed aanschaffen?

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Lisaluiken 

Met Travel & Surf koop je internetpassen, waarmee je buiten Europa kunt internetten zonder onverwachte kosten achteraf. Je kunt op verschillende manieren een Travel & Surf pas kopen. Dat kan via deze pagina , als je al in het buitenland bent.
 

Bekijk alle informatie over Travel & Surf of internet in het buitenland voor zakelijke klanten.

Ik zie nu dat T&S in de VS redelijk betaalbaar is geworden 

Alleen voor T-Mobile USA netwerk*

€ 19,99

5000 MB

30 dagen

Succes

Reageer