Beantwoord

Travel en surf aanschaffen lukt niet

• 7 juni 2017
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Kan mijn s pas niet activeren
icon

Beste antwoord door Issam 8 juni 2017, 18:30

Hey Jabros,

Leuk om je hier op het forum te zien!

ik zie dat Matti100 inmiddels al een paar vragen heeft gesteld om de oorzaak hiervan te achterhalen. Ik ben gelijk voor je gaan kijken in het systeem wat er aan de hand is. Echter zie ik dat onze collega je heeft geholpen via de chat. Ze heeft voor jou een S-Pas geactiveerd en je maakt er ook al gebruik van.

Je kan de Travel & surf pas aanschaffen via www.t-mobile.nl.roaming of via de Travel & Surf applicatie. Mocht je hier problemen mee ervaren dan horen we graag waar het precies fout gaat en wat je te zien krijgt.

Nog een prettig verblijf in het buitenland!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoe activeer je? Met sms of via de webpagina waarnaar je verwezen wordt in de welkomst-sms? In welk land? Wat typ je in ? Ik meen begrepen t hebben, door deelname aan dit forum, dat je eerst je wigen bundel op moet maken , voordat je een travelensurfpas kan activeren. Is dat bij jou misschien het geval?
Reputatie 6
Badge +16
Hey Jabros,

Leuk om je hier op het forum te zien!

ik zie dat Matti100 inmiddels al een paar vragen heeft gesteld om de oorzaak hiervan te achterhalen. Ik ben gelijk voor je gaan kijken in het systeem wat er aan de hand is. Echter zie ik dat onze collega je heeft geholpen via de chat. Ze heeft voor jou een S-Pas geactiveerd en je maakt er ook al gebruik van.

Je kan de Travel & surf pas aanschaffen via www.t-mobile.nl.roaming of via de Travel & Surf applicatie. Mocht je hier problemen mee ervaren dan horen we graag waar het precies fout gaat en wat je te zien krijgt.

Nog een prettig verblijf in het buitenland!

Reageer