Travel en Surf geldig in de EU?

• 28 juni 2017
  • 5 reacties
  • 172 Bekeken

Geld mijn travel en surf abonnement ook in de EU?

5 reacties

Is niet meer voor de EU te koop,.
Reputatie 4
Hoi Hents,

Ik ga je meer informatie geven! :)

Het antwoord van Matti100 klopt in elk geval wel. De Travel & Surf passen kan je gebruiken als je op reis gaat buiten de EU, dus de rest van de zones. Als je in de EU wilt gebruik maken van internet, dan kan je MB/GB-aanvullers aanschaffen. Dat kan je regelen via My T-Mobile zodat je er direct van kan genieten. Op het moment dat je 80% van de aanvuller hebt verbruikt krijg je ook een sms van ons. Op deze pagina kan je bijhouden hoeveel data je nog over hebt en kan je weer nieuwe MB/GB-aanvullers kopen om online te blijven.

Ik wens je alvast veel plezier in het buitenland en voor meer informatie over de wijzigingen van de roaming tarieven kun je in ons algemene topic kijken. Als je nog vragen hebt, ben je welkom om die te stellen!
Reputatie 2
Ben ni in Duitsland en mijn basis internet werkt niet? Toch na 13 juni 1017 zou dat binnen EU gewoon kunnen? Wat nu?
Het klopt dat u internet vanuit uw bundel zou moeten kunnen gebruiken vanaf 13 juni. Zie screenshots.

Maar u moet wel " roaming" aanzetten op uw telefoon ( instellingen), aangezien u wel gast-gebruiker bent van een ander netwerk. Ziet u '3G' staan op de telefoon?

En nog een vraag: heeft u in Nederland een Basis SIm mèt internetbundel? En zoja, hoeveel is daar nog van over?

En nog een vraag:bij Tmobile heb je de mogelijkheid om in de persoonlijke account allerlei Blokkades in te stellen. Heb je gecontroleerd ( via inloggen op mytmobile) of er blokkades ingesteld zijn?

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mvita,

Ik zie dat je geen databundel hebt in Nederland en dus kun je inderdaad geen internet tegen een basissnelheid verbruiken in de EU. In dit topic lees je er meer over. Je kan online zijn door een MB-aanvuller te activeren en ik zie dat je dat ook hebt gedaan. Werkt alles naar behoren?

@Matti; bedankt voor je antwoord.

Reageer