Beantwoord

Travel en Surf of internet buitenland

Ik bevind mij in Frankrijk (zone 1) en heb een grote travell pass van 500 mb geactiveerd voor +-25 euro. Helaas ga ik harder door de bundel heen dan verwacht..
Ik las dat na de 500mb de internet snelheid omlaag gaat naar 64kb oid, en je onbeperkt kunt blijven internetten..
Betaal ik dan per mb vanaf dat moment? En zo ja welk tarief?
(ik zag een bedrag bij het los betalen van travell en surf per mb 0.54cent per mb maar ik neem aan dat dat niet geldt voor de lage snelheid?)

Eigenlijk wil ik nog een keer een travel en surf pas erachteraan activeren in plaats van per mb betalen. Kan dat?
(als ik zie hoe hard mn verbruik gaat)

Mijn intentie was om internet europa (500mb voor een maand) aan te zetten, maar die blijft een foutmelding geven bij het activeren. (wat kan hiermee aan de hand zijn??)
Dit zou ik het liefst doen als mn travell en surf bundel op is.

Ik kwam ook ergens tegen dat je travell en surf uit de bundel moet halen alvorens internet europa aan te kunnen zetten, dat is me niet gelukt waarna ik maar gekozen heb voor de grote travell en surf pas.

Graag advies en verbetering waar ik het mis heb.
icon

Beste antwoord door AmyP 23 mei 2015, 12:13

Hey Femkerosanna,

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Met de 500mb pas maak je inderdaad onbeperkt gebruik van langzaam internet. Je betaalt hier niets extra's voor. Het betalen per mb is een aparte optie in de Travel & Surf-app. Zodra je bundel op is kun je een nieuwe bundel activeren via de App.

Internet Europa is een vaste bundel waar je maandelijks voor betaalt. Voor tijdelijk internet in het buitenland kun je inderdaad kiezen voor Travel & Surf. Mocht je de Internet Europa bundel toch willen geef dan even een seintje dan activeer ik hem voor je! 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Femkerosanna,

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Met de 500mb pas maak je inderdaad onbeperkt gebruik van langzaam internet. Je betaalt hier niets extra's voor. Het betalen per mb is een aparte optie in de Travel & Surf-app. Zodra je bundel op is kun je een nieuwe bundel activeren via de App.

Internet Europa is een vaste bundel waar je maandelijks voor betaalt. Voor tijdelijk internet in het buitenland kun je inderdaad kiezen voor Travel & Surf. Mocht je de Internet Europa bundel toch willen geef dan even een seintje dan activeer ik hem voor je! 😉
Hey Amy,

Helemaal super bedankt voor je antwoord! Weet ik eventjes genoeg 😉 🙂

Reageer