Beantwoord

Travel en surf pas aanschaffen, hoe?

• 15 april 2017
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

Regelmatig maak ik gebruik van een travel en surf pas in het buitenland. Tijdens mijn laatste verblijf lukte het mij niet om dit zoals gebruikelijk via www.t-mobile.nl/roaming af te kunnen sluiten. Heeft iemand hier ervaring mee, of wat ik hier aan kan doen. Ik krijg de melding net::ERR_Connection_reset. Geen idee wat ik dan kan doen.
Ik ga binnenkort weer naar het buitenland en wil dan wel dat alles goed werkt.
icon

Beste antwoord door Sam- 18 april 2017, 16:35

Hoi hoi Bleisijk53,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben voordat je weer naar het buitenland gaat. De website die jij benoemde bestaat niet meer, je kan tegenwoordig via de My T-Mobile applicatie heel makkelijk een Travel & Surf pas aanschaffen. Mocht je toch via de browser een Travel & Surf pas willen aanschaffen dan kan dat via: https://www.t-mobile.nl/roamingstatus. Let wel op dat deze pagina alleen werkt wanneer je in het buitenland bent!

Mocht je ergens anders tegen aan lopen dan kan je een kijkje nemen in het algemene buitenland topic. Hier vind je veel tips en instructies om op de juiste manier verbinding te maken met het netwerk in het buitenland.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Bleisijk53,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben voordat je weer naar het buitenland gaat. De website die jij benoemde bestaat niet meer, je kan tegenwoordig via de My T-Mobile applicatie heel makkelijk een Travel & Surf pas aanschaffen. Mocht je toch via de browser een Travel & Surf pas willen aanschaffen dan kan dat via: https://www.t-mobile.nl/roamingstatus. Let wel op dat deze pagina alleen werkt wanneer je in het buitenland bent!

Mocht je ergens anders tegen aan lopen dan kan je een kijkje nemen in het algemene buitenland topic. Hier vind je veel tips en instructies om op de juiste manier verbinding te maken met het netwerk in het buitenland.
Dankjewel, Ga het dit weekend uitproberen. Wel vreemd dat de link in het buitenland berichtje op 2 maart nog de oude link gaf. Maar ben vol vertrouwen dat het goed komt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bleiswijk53,

Ah goed dat je het aangeeft. Dit gaan we intern dan even controleren. Dit moet uiteraard aangepast worden.

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen. Houd ons op de hoogte!

Reageer