Beantwoord

Travel en Surf pas aanschaffen lukt niet

• 22 september 2016
  • 6 reacties
  • 607 Bekeken

Hallo, ik wil graag een Surf & Travel pas aanschaffen, echter lukt dat niet. Ik heb een SMS ontvangen dat ik door mijn 100MB uit mijn huidige bundel heen ben, wanneer ik echter een Surf & Travel pas wil aanschaffen via de link dan staat er: 'Je kunt nu geen Travel & Surf pas of MB's kopen'. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb namelijk geen internet als ik buiten wifi zones kom.
icon

Beste antwoord door Thalina 23 september 2016, 14:57

Hoi Rob,

Allereerst welkom op het forum!

Dat is inderdaad niet handig! Ik heb even in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat er iets misgaat. Ik heb gelijk een melding hiervan gemaakt en doorgezet naar onze IT-afdeling. Zij gaan dit onderzoeken. Als ik handmatig een Travel & Surf pas voor je kon aanschaffen, had ik dat gelijk gedaan. Helaas is dit niet mogelijk. We doen hard ons best om het zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo..
Data roaming moet aan en eu-internet uit
https://www.t-mobile.nl/roamingstatus
Deze pagina bezoeken met wifi uit.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rob,

Allereerst welkom op het forum!

Dat is inderdaad niet handig! Ik heb even in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat er iets misgaat. Ik heb gelijk een melding hiervan gemaakt en doorgezet naar onze IT-afdeling. Zij gaan dit onderzoeken. Als ik handmatig een Travel & Surf pas voor je kon aanschaffen, had ik dat gelijk gedaan. Helaas is dit niet mogelijk. We doen hard ons best om het zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak!
Hallo Thalina, enig idee wanneer dit opgelost is? Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rob,

Als ik onder jouw gegevens de roaming pagina bezoek; www.t-mobile.nl/roaming dan krijg ik nu wel de mogelijkheid om een Travel & Surf pas aan te schaffen. Zou je de pagina opnieuw willen bezoeken en controleren of het jou lukt?

Mocht het bij jou nog steeds niet lukken dan horen we graag welke Travel & Surf pas je wilt en voor welke zone. Dan gaan wij hiermee aan de slag. Alvast bedankt voor je reactie!
Hi Issam, het gaat nog steeds niet. Graag een pas voor 72 uur, ik ben momenteel in Mallorca, dus zone EU lijkt mij. Bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hey Rob,

Helaas kampen wij op het moment toch met dezelfde storing zo te zien. Wij kunnen vreemd genoeg alleen passen voor je activeren die niet onder Zone 1 vallen. Zou je het zelf via SMS kunnen proberen en aan kunnen geven of dit wel lukt? Je SMS't hiervoor 'S1' naar 1401 en dan zou het moeten werken.

Hopelijk is het je uiteindelijk alsog gelukt om de pas te activeren! In ieder geval nog een mooie tijd toegewenst op Mallorca! 🙂

Reageer