Beantwoord

Travel en Surf pas aanschaffen lukt niet via My T-Mobile

  • 1 mei 2017
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Waarom kan ik geen travel en surf pas kopen vanuit Curaçao? Er zijn geen producten beschikbaar via my t mobile
icon

Beste antwoord door Thalina 2 mei 2017, 09:28

Hoi Mitsy,

Wat heerlijk dat je op Curaçao bent! 🙂 Wel fijn om ook daar bereikbaar te zijn! Ik zie dat je gisteravond om 21:50 uur een M-pas hebt aangeschaft, klopt het dat alles weer in orde is? Mocht je nog een keer een Travel & Surf pas willen aanschaffen, op deze pagina staat uitgelegd hoe je dat precies kunt doen. Het makkelijkste is om het te doen via de My T-Mobile app. Houd er wel rekening mee dat jouw vorige aangeschafte pas volledig verbruikt moet zijn voordat je een nieuwe kunt kopen. Een andere manier is om naar deze pagina te gaan (zet eerst jouw wifi uit) en daar een pas aan te schaffen.

Heel veel plezier nog toegewenst! En als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mitsy,

Wat heerlijk dat je op Curaçao bent! 🙂 Wel fijn om ook daar bereikbaar te zijn! Ik zie dat je gisteravond om 21:50 uur een M-pas hebt aangeschaft, klopt het dat alles weer in orde is? Mocht je nog een keer een Travel & Surf pas willen aanschaffen, op deze pagina staat uitgelegd hoe je dat precies kunt doen. Het makkelijkste is om het te doen via de My T-Mobile app. Houd er wel rekening mee dat jouw vorige aangeschafte pas volledig verbruikt moet zijn voordat je een nieuwe kunt kopen. Een andere manier is om naar deze pagina te gaan (zet eerst jouw wifi uit) en daar een pas aan te schaffen.

Heel veel plezier nog toegewenst! En als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!

Reageer