Beantwoord

Travel en Surf pas aanschaffen niet mogelijk

• 7 mei 2017
  • 1 reactie
  • 298 Bekeken

Hoi!

Ik denk dat dit probleem al vaker voor is gekomen maar ik dacht probeer het toch maar eens.
Ik zit voor een tijdje in de UK en heb twee weken terug (na 11x opnieuw te hebben moeten proberen) een L pas aan kunnen schaffen die voor twee weken geld. Vandaag bleek die pas te verlopen en ik wou graag een nieuwe aanschaffen omdat mijn nieuwe abonnement volgende week pas in gaat en ik met dit abonnement nog niet kan internetten binnen de EU. Echter lukt het me niet op een pas aan te schaffen.
Bij het smsen van de codes krijg ik elke keer de melding dat mijn sms niet goed ontvangen is, wat raar is want ik heb een prima bereik. De T-Mobile app geeft aan dat ik geen pas heb en dat ik een nieuwe moet kopen wat mogelijk zou moeten zijn via deze app maar ook dan krijg ik een melding dat er '0 producten beschikbaar zijn'.
Ik ben ook al naar de site geweest en wanneer ik inlog zie ik dat ik geen T&S pas of mbs kan kopen voor in het buitenland en er dus ook geen heb.

Ik vraag me af hoe dit kan en wat ik eraan moet doen, ik zou heel graag nog voor deze week een pas hebben zodat ik ook buiten de 'wifi zone' gebruik kan maken van internet. Wat moet ik doen of is er een storing in het systeem?

Groetjes,
Bo.
icon

Beste antwoord door Thalina 8 mei 2017, 09:34

Hoi Bo,

Ai, dat is inderdaad niet handig zeg! Ik zie in het systeem dat je wel bent verbonden met het netwerk in Groot-Brittannie dus dat gaat gelukkig wel goed. Kun je eens op deze pagina kijken of het dan wel lukt om een Travel & Surf pas aan te schaffen? Ik zie ze daar namelijk wel staan. Anders kun je ook op deze pagina kijken of de sms die je stuurt klopt. Wie weet is er een foutje ingeslopen. Mocht het niet lukken, dan zal ik namens jou een pas aanschaffen zodat je in ieder geval weer online kunt zijn. Kun je aangeven welke pas je wilt aanschaffen?

Verder zie ik dat jouw verlenging op 13 mei 2017 ingaat en goed nieuws: je hebt een T-Mobile GO abonnement afgesloten met 10GB. Met dit abonnement kun je al jouw MB's in Nederland én de EU gebruiken, mooi toch? :)

Laat je weten of het is gelukt? Anders help ik je graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bo,

Ai, dat is inderdaad niet handig zeg! Ik zie in het systeem dat je wel bent verbonden met het netwerk in Groot-Brittannie dus dat gaat gelukkig wel goed. Kun je eens op deze pagina kijken of het dan wel lukt om een Travel & Surf pas aan te schaffen? Ik zie ze daar namelijk wel staan. Anders kun je ook op deze pagina kijken of de sms die je stuurt klopt. Wie weet is er een foutje ingeslopen. Mocht het niet lukken, dan zal ik namens jou een pas aanschaffen zodat je in ieder geval weer online kunt zijn. Kun je aangeven welke pas je wilt aanschaffen?

Verder zie ik dat jouw verlenging op 13 mei 2017 ingaat en goed nieuws: je hebt een T-Mobile GO abonnement afgesloten met 10GB. Met dit abonnement kun je al jouw MB's in Nederland én de EU gebruiken, mooi toch? :)

Laat je weten of het is gelukt? Anders help ik je graag verder!

Reageer