Beantwoord

Travel en surf voucher werkt niet in Frankrijk

• 4 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Ik heb een voucher verzilverd in Frankrijk, maar de mbs komen er niet bij. Punten weg en geen extra mbs ☹️ Is hier wat aan te doen??
icon

Beste antwoord door Issam 4 augustus 2017, 16:43

Hey Jeroen,

Welkom op het forum. Leuk dat je hier je vraag stelt!

Hoe is het in Frankrijk? Ik hoop dat je het naar je zin hebt. :)

Travel & Surf werkt niet meer in de EU. Je kan sinds 15 juni namelijk gebruik maken van je Nederlandse internetbundel in het buitenland. Je kan nu dus gewoon gebruik maken van internet in het buitenland. Mocht je geen verbinding kunnen maken dan kan je een kijkje nemen in dit topic.

Ik zorg ervoor dat je de punten weer teruggeboekt krijgt. Deze zullen in de loop van de volgende week weer bijgeboekt zijn. Ik wens je nog heel veel plezier in het buitenland en laat ons weten of alles naar behoren werkt. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Jeroen,

Welkom op het forum. Leuk dat je hier je vraag stelt!

Hoe is het in Frankrijk? Ik hoop dat je het naar je zin hebt. :)

Travel & Surf werkt niet meer in de EU. Je kan sinds 15 juni namelijk gebruik maken van je Nederlandse internetbundel in het buitenland. Je kan nu dus gewoon gebruik maken van internet in het buitenland. Mocht je geen verbinding kunnen maken dan kan je een kijkje nemen in dit topic.

Ik zorg ervoor dat je de punten weer teruggeboekt krijgt. Deze zullen in de loop van de volgende week weer bijgeboekt zijn. Ik wens je nog heel veel plezier in het buitenland en laat ons weten of alles naar behoren werkt. 😉
Waarom wordt het dan nog aangeboden?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jeroen,

Dit is nog een foutje in de tekst van de catalogus en moet nog aangepast worden, sorry voor de verwarring! De Travel & Surf-passen gelden nu alleen nog vanaf zone 1, niet meer voor zone EU.

Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!

Reageer