Beantwoord

Travel en surf werkt niet

• 1 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Ik heb 2 travel en surf passen aangeschaft die toen in Duitsland niet werkte ( verkeerde code toegestuurd) nu zit ik in Frankrijk en deze codes doen het ook niet. Ik heb ze met punten betaald , kan ik de punten terug krijgen aangezien we eigenlijk die passen niet meer nodig hebben ?
icon

Beste antwoord door CrisTien 1 augustus 2017, 12:01

Travel en surf werkt niet meer in de EU. Je kunt nu vanuit je bundel internetten.
volgens mij kan je in je account nu een extra bundel activeren (tijdelijk) maar ik weet niet of dat bij elk abonnement werkt.
Succes.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Travel en surf werkt niet meer in de EU. Je kunt nu vanuit je bundel internetten.
volgens mij kan je in je account nu een extra bundel activeren (tijdelijk) maar ik weet niet of dat bij elk abonnement werkt.
Succes.
Ik ben momenteel in Marokko, afgelopen woensdag kwam ik hier aan en heb ik direct een travel en surf pas L geactiveerd. Echter na de bevestiging kreeg ik de mededeling dat ik geen travel en surf pas kon kopen. Via mijn t mobile punten heb ik toen alsnog een travel en surf pas aangeschaft. Die is zojuist opgegaan dus had vannacht weer een nieuwe besteld maar tot mijn grote verbazing is het nu weer op. Het enige wat ik gebruik is WhatsApp en heel af en toe Snapchat maar lijkt me erg sterk dat dit 2000 mb opmaakt. Daarnaast kijk ik nu naar het overzicht en zie ik tot mijn schrik dat er twee keer een travel en surf pas is besteld tegen betaling wat dus niet klopt want de eerste kreeg ik een foutmelding bij.. ook staat er bij de informatie ban travel en surf l waar je 25 euro voor betaald dat je 2000 mb krijgt, waarom krijg ik dan maar 1000mb? Kan dit uitgezocht worden? Want dit klopt niet. Ik heb er daadwerkelijk 2 gehad waarvan 1 is ingewisseld door middel van punten.

Reputatie 7
Badge +20
Hi Stephanie,

Ik hoop dat je het naar je zin hebt in Marokko. In welke stad ben je momenteel? Wie weet kan ik je tips geven!

Terugkomend op je vraag; ik heb je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad bij je verbruik 3 Travel & Surf passen staan en ook dat je eentje met je T-Mobile Extra punten hebt besteld. De kosten voor die pas zouden dus niet vermeld moeten zijn. Ik wil je daarom adviseren om je factuur af te wachten. Als de kosten voor die pas toch zijn verrekend dan zullen we dat uiteraard vergoeden. Je mag mij daar dan ook voor berichten!

Marokko valt onder zone 2 en dus is de grootste Travel & Surf L pas 1000MB. De 2GB waar jij het over hebt geldt alleen in de EU. Op deze pagina kun je dat ook terugzien. Wij kunnen niet inzien waaraan jij MB's verbruikt, maar jij kan dit zelf controleren in je toestel of door middel van een interne datateller. Ik wil je ook adviseren om wifi te gebruiken waar het kan zodat je niet snel door je MB's gaat. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer