Beantwoord

travel en surf werkt niet

• 7 november 2019
  • 7 reacties
  • 780 Bekeken

Ik heb gister een travel en surf aangeschaft, maar deze doet het helaas niet. Kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord door CrisTien 7 november 2019, 17:24

Beste @Afzel Probeer even om handmatig een andere provider te kiezen in je telefoon, dat wil nog wel eens verschil maken, laat even weten of het helpt.

Lijst met providers per land.

@Waqqas Binnen de EU kan je geen Travel & Surf pas kopen.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

HI @Vakantieganger2020 

Ik wil dat je natuurlijk van je vakantie kan genieten met genoeg data dus kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum,  adres en laatste 4 cijfers van je Iban? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

Hallo! Ik ben op vakantie in Curaçao en ik probeer al sinds zaterdag een travel en surf bundel te kopen. Ik krijg steeds de melding: u kunt nu geen travel en surf pas of mb’s kopen.

waarom niet? Ik heb dringend mobiele data nodig!

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Marjonvv 
Zwitserland! Geniet je van de sneeuw?:grinning:   Ik zie dat je gebruik maakt van een zakelijk abonnement. Voor deze vraag kun je het beste contact opnemen met jouw contactpersoon. Dit omdat zij alle gegevens kunnen inzien van jouw abonnement. Zwitserland valt inderdaad niet altijd binnen de abonnementen omdat ze officieel niet onder de EU vallen máár door de speciale afspraken die er met je werkgever zijn gemaakt kun je hier toch gewoon gebruik maken van je abonnement.

Alvast fijne feestdagen en geniet van je tijd in Zwitserland!

In Zwitserland zit internet niet in mijn abonnement maar ik kan via de app ook geen travel en surf aanschaffen omdat die zegt dat er nog voldoende mb’s zijn….? Kun je mij helpen?

Reputatie 7
Badge +16

Heb nooit zo een pas gebruikt. Maar ik las in een vergelijkbare topic dat hij in de EU niet werkt vandaar.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Afzel Probeer even om handmatig een andere provider te kiezen in je telefoon, dat wil nog wel eens verschil maken, laat even weten of het helpt.

Lijst met providers per land.

@Waqqas Binnen de EU kan je geen Travel & Surf pas kopen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Afzel 

Waar ben je in het buitenland?

In de EU werkt zo een pas denk ik niet.

Als je buiten de EU bent heb je alle stappen goed doorlopen? Je zou handmatig een ander netwerk kunnen kiezen.

Reageer