Beantwoord

travel en surf Zambia

  • 28 juli 2019
  • 1 reactie
  • 329 Bekeken

Ik zit nu in Zambia en ondanks het feit dat ik een travel en surf Pas gekocht heb voor Zambia krijg ik de melding dat het internet niet werkt. Het zou erg fijn zijn als het nog opgelost kan worden voordat ik terug ben. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Hajar 29 juli 2019, 16:16

Hi Winddall,



Ik heb direct onze dekkingskaart voor het buitenland gecontroleerd en zie dat we geen overeenkomst hebben met een netwerk in Zambie. Dat kun je ook terugzien op onze kaart. Ik wil je adviseren om daar een lokale simkaart te kopen zodat je bereikbaar blijft. Ik zie ook dat je een Travel & Surf pas hebt gekocht voor zone 2 en dus heb ik de kosten voor die pas vergoed. Dit zul je terugzien op je eerstvolgende factuur. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Winddall,

Ik heb direct onze dekkingskaart voor het buitenland gecontroleerd en zie dat we geen overeenkomst hebben met een netwerk in Zambie. Dat kun je ook terugzien op onze kaart. Ik wil je adviseren om daar een lokale simkaart te kopen zodat je bereikbaar blijft. Ik zie ook dat je een Travel & Surf pas hebt gekocht voor zone 2 en dus heb ik de kosten voor die pas vergoed. Dit zul je terugzien op je eerstvolgende factuur. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing.

Reageer