Beantwoord

Travel & Surf activeren

• 17 april 2017
  • 2 reacties
  • 250 Bekeken

Ik zit momenteel in Engeland en wil travel & Surf pas kopen, maar hij blijft aangeven dat ik in Nederland ben en kan geen pas kopen. Wat doe ik niet goed?
icon

Beste antwoord door Hajar 19 april 2017, 12:50

Hi Broersky,

Ik hoop dat je het naar je zin hebt in Engeland. Ik zie dat je inmiddels voor Betalen per MB hebt gekozen. Kreeg jij via My T-Mobile toen ook de optie om een Travel & Surf pas te kiezen? Ik zie ook dat je inmiddels een aantal MB's hebt verbruikt. Heb je nu wel een goede internetverbinding?

Ik hoor graag van je of alles weer naar behoren werkt. Ik wens je nog een fijne tijd in Engeland en als ik verder nog iets kan betekenen, laat het mij weten. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Broersky,

Ik hoop dat je het naar je zin hebt in Engeland. Ik zie dat je inmiddels voor Betalen per MB hebt gekozen. Kreeg jij via My T-Mobile toen ook de optie om een Travel & Surf pas te kiezen? Ik zie ook dat je inmiddels een aantal MB's hebt verbruikt. Heb je nu wel een goede internetverbinding?

Ik hoor graag van je of alles weer naar behoren werkt. Ik wens je nog een fijne tijd in Engeland en als ik verder nog iets kan betekenen, laat het mij weten. 🙂
Klopt. Inmiddels weer thuis. Op de boot van engeland naar frankrojk stond er ineens welkom in engeland en kon ik eeen pas kopen. Waarom na drie dagen wel oneens welkom in ...... blijft bij mij een raadsel. Inmiddels op de boot ff uitveprobeerd. Topic mag gesloten worden.