Beantwoord

Travel & Surf activeren in Zwitserland lukt niet

  • 10 januari 2017
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

In zwitserland kan k geen travel and surf voucher kopen/gebruiken....?? Heb het nodig met spoed
icon

Beste antwoord door David 11 januari 2017, 12:22

Hey Gahin,



Zoals je ziet heb ik jouw gebruikersnaam aangepast, omdat dit eerst jouw 06-nummer was. Aangezien het een openbaar forum is, is het niet toegestaan privégegevens te delen via gebruikersnaam of topics.



Ik heb voor je gecontroleerd of er misschien een betalingsachterstand of blokkade is waardoor dit niet lukt, maar dat is niet het geval. Het lijkt er dus op dat er iets verkeerd gaat met de verbinding in Zwitserland. Je kunt hiervoor de suggesties uit dit topic doornemen om dit op te lossen. Vervolgens kun je via deze methoden een Travel & Surf-pas aanschaffen.



Als er trouwens nog altijd spoed achter zit, dan is het forum misschien niet het meest geschikte kanaal om jouw vraag te stellen. We pakken alles zo snel mogelijk op, maar over het algemeen gebeurt dit binnen 24 - 48 uur, omdat het in eerste instantie een klant-helpt-klantforum is. Je kunt ook via deze kanalen contact met ons zoeken.



Aangezien we al een algemeen topic hebben over dit onderwerp, sluit ik dit topic en verwijs ik je door naar ons algemene topic over dit probleem.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Gahin,

Zoals je ziet heb ik jouw gebruikersnaam aangepast, omdat dit eerst jouw 06-nummer was. Aangezien het een openbaar forum is, is het niet toegestaan privégegevens te delen via gebruikersnaam of topics.

Ik heb voor je gecontroleerd of er misschien een betalingsachterstand of blokkade is waardoor dit niet lukt, maar dat is niet het geval. Het lijkt er dus op dat er iets verkeerd gaat met de verbinding in Zwitserland. Je kunt hiervoor de suggesties uit dit topic doornemen om dit op te lossen. Vervolgens kun je via deze methoden een Travel & Surf-pas aanschaffen.

Als er trouwens nog altijd spoed achter zit, dan is het forum misschien niet het meest geschikte kanaal om jouw vraag te stellen. We pakken alles zo snel mogelijk op, maar over het algemeen gebeurt dit binnen 24 - 48 uur, omdat het in eerste instantie een klant-helpt-klantforum is. Je kunt ook via deze kanalen contact met ons zoeken.

Aangezien we al een algemeen topic hebben over dit onderwerp, sluit ik dit topic en verwijs ik je door naar ons algemene topic over dit probleem.