Beantwoord

Travel & Surf activeren lukt niet

• 13 september 2016
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Ik ben naar duitsland gegaan en geen sms gekregen ivm travel en surf. Ik kan travekl en surf ook niet activeren, niet via de app en niet via sms. Terwijl dit al jaren goed gaat. Ik heb ook geen enkele instelling ed veranderd. Kunnen jullie dit zsm voor me oplossen?
icon

Beste antwoord door David 14 september 2016, 15:06

Hey Bart64,

Welkom terug op het forum! :)

In ons systeem zie ik terug dat je gistermiddag toch alsnog een Travel & Surf-pas hebt geactiveerd en ook dat deze in gebruik is. Op dit moment heb je nog 76 MB over van de 100. Zo te zien is alles dus uiteindelijk toch nog in orde gekomen!

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Bart64,

Welkom terug op het forum! :)

In ons systeem zie ik terug dat je gistermiddag toch alsnog een Travel & Surf-pas hebt geactiveerd en ook dat deze in gebruik is. Op dit moment heb je nog 76 MB over van de 100. Zo te zien is alles dus uiteindelijk toch nog in orde gekomen!

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Bednkt. Maar als ik de app Travel en surf open krijg ik nog steeds de boodschap dat ik niet verbonden ben ?????
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bart,

Dat kan inderdaad kloppen. De Travel & Surf app is namelijk gestopt. Het is niet meer mogelijk om via deze app passen te kopen en het verbruik in te zien. Alle mogelijkheden binnen deze applicatie zijn ook beschikbaar in de My T-Mobile app. Vandaar dat het niet meer nodig is om 2 applicaties geïnstalleerd te hebben die dezelfde functies bieden. Je kunt de Travel & Surf app verwijderen en gebruik maken van de My T-Mobile app. Check dan ook even of je de nieuwste versie van de My T-Mobile app hebt.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten!

Reageer