Vraag

Travel & Surf/Altijd EU Internet bij PrePaid

• 22 juni 2016
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

ik maak binnenkort een rijs door europa en vroeg me af wat de beste manier is om overal internet te hebben, zonder hier honderden euros aan kwijt te zijn. Ik vraag me af of het mogelijk is om een maand 1GB Altijd EU Internet af te sluiten en wanneer dit op is 1GB Travel & Surf bundels te kopen. Ik vroeg me af wat de beste/goedkoopste manier is om rond de 4GB internet te hebben over een periode van een maand?

2 reacties

volgens mij is een prepaid kaart voor internet bellen sms'n buitenland het beste.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Miery,

Welkom op ons forum! Dat klinkt goed, waar ga je naartoe reizen? :)

In ons systeem zie ik dat je gebruikmaakt van een PrePaid-aansluiting, dit beperkt je mogelijkheden qua bundels al redelijk. Bij een abonnement had je eventueel nog Altijd EU Internet kunnen afsluiten, maar dit zit gekoppeld aan je abonnement en loopt de gehele contractsperiode door.

Je kunt Travel & Surf aanschaffen wanneer je internet nodig hebt in Europa. Op die manier kun je kijken welke bundel bij jouw verwachte gebruik past. Hierbij is het wel goed om in de gaten te houden in welke zone je bevindt. Niet alle Europese landen vallen onder dezelfde zone en het kan dan zo zijn dat je een andere pas nodig hebt.

Daarnaast is het ook verstandig om van tevoren alvast even te kijken of je met PrePaid gebruik kunt maken van alle netwerk en diensten in het land waar je je op dat moment bevindt. Sommige providers hebben namelijk restricties op de mogelijkheden van T-Mobile PrePaid in hun land.

Als je inderdaad langer op 1 plek blijft, is een lokale simkaart ook een optie, zoals DExLAUREN aangeeft.

Hopelijk heb ik het je zo duidelijk kunnen uitleggen, maar als je nog met vragen zit, laat het dan gerust weten! 😃

Reageer