Beantwoord

Travel & Surf in My T-Mobile

• 15 juli 2017
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik wilde My T-Mobile inloggen en zocht naar Travel & Surf.
Die zit er niet tussen in.
Wel vind ik via App Store, die ik Travel en Surf moet downloaden ?
In maand Augustus gaan wij op vakantie in Macedonie
icon

Beste antwoord door Muberra 17 juli 2017, 12:35

Hoi Iamsterdam,

Macedonië is een prachtig land, goede keus! :D

Je kunt een Travel & Surf pas aanschaffen op het moment dat je in het buitenland zit. Macedonië valt onder Zone 1 en daar heb je inderdaad een Travel & Surf pas voor nodig. Je ziet nu alleen de MB/GB-aanvullers terug in My T-Mobile, omdat je nog in Nederland bent. Zodra je Macedonië binnenkomt kan je een Travel & Surf pas aanschaffen via My T-Mobile of via deze link. Voor meer informatie kun je hier een kijkje nemen. Vergeet ook niet jouw dataroaming aan te zetten in de instellingen van jouw telefoon wanneer je gaat reizen.

Ik wens je heel veel plezier op vakantie. Mocht je nog vragen hebben, dan staan wij klaar om je te helpen!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Je kan pas een bundel kopen als je in het buitenland bent , zie je ook niet in het overzicht , buitenland ?
Reputatie 4
Hoi Iamsterdam,

Macedonië is een prachtig land, goede keus! :D

Je kunt een Travel & Surf pas aanschaffen op het moment dat je in het buitenland zit. Macedonië valt onder Zone 1 en daar heb je inderdaad een Travel & Surf pas voor nodig. Je ziet nu alleen de MB/GB-aanvullers terug in My T-Mobile, omdat je nog in Nederland bent. Zodra je Macedonië binnenkomt kan je een Travel & Surf pas aanschaffen via My T-Mobile of via deze link. Voor meer informatie kun je hier een kijkje nemen. Vergeet ook niet jouw dataroaming aan te zetten in de instellingen van jouw telefoon wanneer je gaat reizen.

Ik wens je heel veel plezier op vakantie. Mocht je nog vragen hebben, dan staan wij klaar om je te helpen!
Reputatie 3
Badge
Muberra

Macedonie valt onder Zone 2 .. dus je had net naast ;)
Dank je voor compliment

Pierre
Reputatie 4
Hoi Pierre,

Oooops, iets te snel gekeken!

Goed dat je mij even corrigeert. :P

Nogmaals veel plezier!

Reageer