Beantwoord

Travel & Surf in Spanje

• 5 oktober 2016
  • 9 reacties
  • 139 Bekeken

Al jaren ga ik op vakantie in Spanje. Zodra het vliegtuig is geland koop ik een lpas via travel en surf, nooit een probleem gehad. Dit jaar was het helaas doffe ellende. Geen pas beschikbaar in dit land??? Travel en surfapp werkt niet meer. Uiteindelijk na fb bericht een m pas via sms aangeschaft. Kosten 14.95. Helaas werkte deze ook niet!!! En kon ik niet meer op her messengerbericht reageren, je wordt gewoon geblokkeerd
icon

Beste antwoord door Amy 5 oktober 2016, 13:47

Hi Juliette A,

Goed dat je hier je verhaal doet, ik help je graag verder. :)

Ik zie inderdaad dat er op 30 september een M-Pas geactiveerd is. Welke probleem van 20 dagen bedoel je precies? Ik zie namelijk dat er verder geen blokkades actief zijn bij je en de pas had het wel moeten doen. Je kunt in dit geval het beste in de instellingen van je toestel een ander netwerk selecteren. Op deze pagina kun je per land bekijken met welk netwerk je het beste verbinding kunt maken.

Klopt het dat je ondertussen weer in Nederland bent? Ik zag dat de Travel & Surf-bundel ook niet gebruikt was en ik heb de kosten daarom ook voor je vergoed. Dit zal verrekend worden met je aankomende factuur. Mocht je nog in Spanje zijn dan ben ik erg benieuwd of bovengenoemde tip je gaat helpen!

Ik hoop dat ik je zo naar tevredenheid geholpen heb. Wil je aan de bel trekken als je hier verder nog vragen over hebt?
Bekijk origineel

9 reacties

Ook telefonisch is de klantenservice niet te bereiken, bizar lange wachttijden. En dan lees je op dit forum dat het een probleem van 20 dagen geleden is??? Zo klaar met tmobile pfff
Reputatie 7
Badge +15
Hi Juliette A,

Goed dat je hier je verhaal doet, ik help je graag verder. :)

Ik zie inderdaad dat er op 30 september een M-Pas geactiveerd is. Welke probleem van 20 dagen bedoel je precies? Ik zie namelijk dat er verder geen blokkades actief zijn bij je en de pas had het wel moeten doen. Je kunt in dit geval het beste in de instellingen van je toestel een ander netwerk selecteren. Op deze pagina kun je per land bekijken met welk netwerk je het beste verbinding kunt maken.

Klopt het dat je ondertussen weer in Nederland bent? Ik zag dat de Travel & Surf-bundel ook niet gebruikt was en ik heb de kosten daarom ook voor je vergoed. Dit zal verrekend worden met je aankomende factuur. Mocht je nog in Spanje zijn dan ben ik erg benieuwd of bovengenoemde tip je gaat helpen!

Ik hoop dat ik je zo naar tevredenheid geholpen heb. Wil je aan de bel trekken als je hier verder nog vragen over hebt?
Ik zag op het forum dat dit probleem al 20 dagen speelt. Inmiddels ben ik weer thuis, de mpas werkte niet. Alles geprobeerd, hoop gedoe.
Topictitel gewijzigd??????
Reputatie 7
Badge +20
Hi Juliette A,

Heb je dit topic waar je het over hebt? Het probleem wat jij omschrijft zijn we niet veel vaker tegengekomen. De passen werkten in principe gewoon goed, er waren dus geen actieve blokkades en er zijn 4 providers waar je gebruik van kunt maken in Spanje. Verder klopt het antwoord van mijn collega Amy helemaal, daar heb ik niets aan toe te voegen.

We wijzigen topictitels op basis van de vraag. Op deze manier zorgen we ervoor dat de topics goed te vinden zijn voor anderen die misschien een soortgelijk probleem hebben. Zo wordt het topic goed vindbaar.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons weten!
Hallo David. Je collega zou de kosten vergoeden maar deze staan wel op de factuur.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Juliette,

Dit klopt ook en heeft ze inderdaad verwerkt. Ze heeft hierbij ook aangegeven dat dit op de aankomende factuur wordt verrekend, niet op de factuur die al klaarstond. Hier is geen korting meer aan toe te kennen, omdat deze al gemaakt is en klaar staat in ons systeem. De kosten worden dus vergoed op de factuur van november.

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden!
Het probleem komt niet vaak voor? Ik zie anders heel veel topics met als onderwerp dat travel en surf niet werkt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Juliette,

Volgens mij is dit een reactie op het eerste berichtje van David. Op zo'n forum kan het snel lijken op een groot probleem. Als je in je achterhoofd houdt dat er miljoenen mensen per jaar op vakantie gaan en daar honderd duizenden gebruik maken van Travel & Surf. Dan zijn een paar topics met vragen of klachten hierover vrij weinig. Uiteraard streven we er naar dat er nooit problemen ontstaan met onze diensten en services. Daarom waarderen we jullie feedback en zijn we constant op zoek naar verbeteringen.

Ik hoop dat dit nu naar tevredenheid voor je is opgelost. Als je aanvullende vragen hebt, dan kan je ons vinden zoals David aangaf. We helpen je graag verder!

Reageer