Beantwoord

Travel & Surf langzame snelheid

• 15 september 2016
  • 11 reacties
  • 164 Bekeken

Ik heb ik Italië een travel surf pas L 1gb gekocht en hen nog meer dan 500mb over maar de snelheid is nog trager dan 64kbps. Wat is hier aan de hand? Andere netwerk heeft ook geen zin.
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 18 september 2016, 14:55

@all
Er lijkt momenteel een storing te zijn waardoor verschillende klanten een trage verbinding ervaren in het buitenland. In dit topic vermelden we updates m.b.t. deze storing. Ik wil jullie vragen om verder ook in dat topic te reageren.

Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

ik heb ook onlangs een L-pas 1000mb in italie gekocht en ervaar dezelfde problemen
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Jeffrey en Bruzski,

Nogal onhandig dat jullie hier last van hebben! Dit is een bekende storing waar vannacht een aanpassing voor gedaan is. Ik ben erg benieuwd of jullie nog steeds te maken hebben met dit probleem.

Zouden jullie het toestel eens uit en weer aan willen zetten? Ik hoor graag of het probleem dan nog speelt. We zullen dit dan direct doorzetten naar onze technische collega's.

Alvast bedankt voor de reacties! 🙂
hoi Amy, ik heb even jou advies opgevolgd en de telefoon opnieuw opgestart maar internet is nog steeds erg traag
Ja hier in bibione en gisteren Venetië is super traag , kan op deze manier moeilijk over mijn limit heenkomen en niet eens TripAdvisor downloade met die snelheid. Is er een mogelijkheid voor een vergoeding?
Nog steeds niet verbeterd kon net zo goed geen travel surf pas kopen. Het wind of Tim netwerk is dezelfde snelheid.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bruzki en Jeffrey,

Gek dat jullie de lage snelheid blijven behouden met de Travel & Surf-bundel. Ik neem aan dat jullie beiden het toestel al eens opnieuw hebben opgestart? 🙂

We hebben momenteel verschillende storingen met Travel & Surf. Zo kan een deel van de klanten geen T&S bundel aanvragen en werkt de pagina bij sommige klanten niet. Bij jullie beiden is de bundel wel gewoon actief en zou het moeten werken! Zouden jullie, voordat ik dit doorzet naar onze technische afdeling, eens willen proberen of je verschil merkt wanneer je in de instellingen van je toestel kiest voor 3G only? Ik ben benieuwd of dit het verschil gaat maken. Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het graag. Dan laat ik er iemand even dieper induiken!

Zie jullie reacties graag tegemoet. Mochten we het helemaal niet aan de praat krijgen dan zullen we achteraf uiteraard de Travel & Surf bundels voor jullie vergoeden.
hier hetzelfde, zonder van de 24,99euro, ik hoop dat er spoedig een oplossing komt
hoi Amy, telefoon meerdere keren uit en aangezet, op 3G geen verschil helaas, de snelheid via speedtest blijft steken op 0.06Mbps 😞
Naar 3G switchen helpt ook niet. Nog steeds super traag.
Hallo Amy en andere collega's bij T-Mobile. Ik was gisteren in Düsseldorf en omstreken en ook bij mij was het internet heel erg traag en verre van bruikbaar. Ik had veelal Telekom.de (T-Mobile dus) op 4G en zelfs 4G+ maar dit gaf geen snelheid. Ik heb toen geprobeerd 3G terug te schakelen want dacht eerst aan een druk 4G-netwerk maar ook terugschakelen bracht geen snelheid met zich mee. Kunnen jullie dit aub onderzoeken? Wij T-Mobile klanten zijn natuurlijk het best geteste (4G-)netwerk van Nederland gewend, en stappen ook dat die kwaliteit en snelheid niet in elk land de standaard is, maar als alleen nog maar Whatsapp tekst werkt, niet eens een foto is er toch wel iets anders aan de hand lijkt me? Ik heb er ook een Speedtest gedaan zodat jullie het resultaat kunnen zien.
Alvast bedankt!
Fijne zondag.
Dave
Reputatie 5
Badge +11
@all
Er lijkt momenteel een storing te zijn waardoor verschillende klanten een trage verbinding ervaren in het buitenland. In dit topic vermelden we updates m.b.t. deze storing. Ik wil jullie vragen om verder ook in dat topic te reageren.

Excuses voor het ongemak!