Beantwoord

Travel & Surf lijkt niet te werken in Vietnam. Wat te doen?

• 14 juli 2016
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Ik ben op dit moment in Hanoi (Vietnam). Ik heb een gravel & surf pakket voor 1 week afgesloten.
Nu lijkt dit niet te werken. Ik heb data roaming aanstaan en maak gebruik van het telecom netwerk van VinaPhone.
Wat moet ik doen om dit wel te laten werken?
Ben benieuwd naar je/jullie reactie. Thx Kees
icon

Beste antwoord door Sam- 14 juli 2016, 12:51

Hoi Kees,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum! Wat gaaf dat je in Vietnam bent. Ik hoop dat je het naar je zin hebt daar. ;)

Wat vreemd dat je geen gebruik kan maken van het internet daar. Heb je al geprobeerd om verbinding te maken met één van de andere providers? Met de provider Viettel zou je wel moeten kunnen internetten.

Neem ook een kijkje in het grote buitenland topic voor meer informatie hierover. Mocht je aanvullende vragen hebben dan kan je deze ook stellen in het buitenland topic.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kees,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum! Wat gaaf dat je in Vietnam bent. Ik hoop dat je het naar je zin hebt daar. ;)

Wat vreemd dat je geen gebruik kan maken van het internet daar. Heb je al geprobeerd om verbinding te maken met één van de andere providers? Met de provider Viettel zou je wel moeten kunnen internetten.

Neem ook een kijkje in het grote buitenland topic voor meer informatie hierover. Mocht je aanvullende vragen hebben dan kan je deze ook stellen in het buitenland topic.

Dit topic gaat op slot.