Beantwoord

Travel & Surf niet geactiveerd

• 8 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Hallo,

Ik heb vanmorgen 1000 mb travel and surf in slovenie gekocht.
Maar hij activeert hem volgens mij niet.

Ik heb geen voutcher code gekregen.

Hij geeft na een paar uur gebruik nog steeds 1000 mb van 1000 mb aan.

kan iemand hem activeren voor mij ???
icon

Beste antwoord door Trajh91 8 augustus 2016, 13:49

Travel & Surf passen worden automatisch geactiveerd. Via de app door op de knop te drukken, via SMS door de code van de gewenste pas te SMS'en en daarna 'AKKOORD' te SMS'en.

Wanneer er staat dat er nog 1000MB beschikbaar is van de 1000MB, betekent dit ook dat de pas geactiveerd is.

Klein detail: bij je T-Mobile abonnement kan je tegenwoordig een aantal MBs van je bundel in het buitenland gebruiken. Deze worden eerst opgemaakt, daarna wordt de Travel & Surf-pas aangesproken. Het aantal MBs hangt af van de bundel. Op de pseciale pagina voor data op reis staat uitgelegd hoeveel MBs je krijgt bij welke bundel.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Travel & Surf passen worden automatisch geactiveerd. Via de app door op de knop te drukken, via SMS door de code van de gewenste pas te SMS'en en daarna 'AKKOORD' te SMS'en.

Wanneer er staat dat er nog 1000MB beschikbaar is van de 1000MB, betekent dit ook dat de pas geactiveerd is.

Klein detail: bij je T-Mobile abonnement kan je tegenwoordig een aantal MBs van je bundel in het buitenland gebruiken. Deze worden eerst opgemaakt, daarna wordt de Travel & Surf-pas aangesproken. Het aantal MBs hangt af van de bundel. Op de pseciale pagina voor data op reis staat uitgelegd hoeveel MBs je krijgt bij welke bundel.
Dus ik hoef me niet zorgen te maken over internet kosten ook al zegt het nog geen mb opgemaakt na half uur gebruik ?
Het werkt nu.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Thomeck94,

Ah goed om te lezen dat het inmiddels werkt. Bedankt voor je terugkoppeling!

Ik wens je nog een prettig verblijf toe in het buitenland.

@Trajh91, bedankt voor het meedenken. 😉

Reageer