Beantwoord

Travel & Surf pas aanschaffen

• 6 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 2
Ik ben in zone 2 en mijn pas is net uit zijn limiet gelopen. Ik krijg echter niet de optie om extra MB's te kopen (greyed out). Ik lees op het forum dat dit probleem al heel lang speelt. Is het geen tijd om het op te lossen? Of is er inmiddels een oplossing. Telefoon resetten etc. help niets, de normale besteloptie blijft geblokt.
icon

Beste antwoord door David 7 augustus 2017, 16:00

Hoi Rob,

Zo te zien is het vlak na jouw bericht alsnog gelukt om een nieuwe aanvuller aan te schaffen! Het kan soms even duren voor het gehele dataverbruik verwerkt is in de systemen en er een nieuwe pas gekocht kan worden. Dit was dan ook de reden waarom je nog geen nieuwe kon kiezen, omdat My T-Mobile nog niet had doorgekregen dat al jouw MB's waren verbruikt. In sommige gevallen werkt het opnieuw opstarten van de telefoon, omdat je dan weer op het netwerk wordt aangemeld. 🙂

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!

PS: Matti100, je had het in dit topic al door, maar ik zag dat je ook al in andere topics over de tijdelijke bundels begonnen was. Dit gaat niet op voor buitenlandse bundels en in 99% van de gevallen gaat de vraag ook niet over die bundels. Zou je hier rekening mee kunnen houden, zodat het niet verwarrend overkomt. Thanks!
Bekijk origineel

3 reacties

Kan het liggen aan het stopzetten door Tmobile van " tijdelijke internetbundels"? ZIE SCREENSHOT en deze link: https://www.t-mobile.nl/tijdelijk-internet

.

PS ik zag zelf dat bovenstaande niet van toepassing is, omdat dit een experiment met Uitnodiging was.
Kan het misschien zijn dat je een hogere aanvuller wil kopen dan je oorspronkelijke abonnement ? Zie gemarkeerde tekst in screenshot.

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rob,

Zo te zien is het vlak na jouw bericht alsnog gelukt om een nieuwe aanvuller aan te schaffen! Het kan soms even duren voor het gehele dataverbruik verwerkt is in de systemen en er een nieuwe pas gekocht kan worden. Dit was dan ook de reden waarom je nog geen nieuwe kon kiezen, omdat My T-Mobile nog niet had doorgekregen dat al jouw MB's waren verbruikt. In sommige gevallen werkt het opnieuw opstarten van de telefoon, omdat je dan weer op het netwerk wordt aangemeld. 🙂

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!

PS: Matti100, je had het in dit topic al door, maar ik zag dat je ook al in andere topics over de tijdelijke bundels begonnen was. Dit gaat niet op voor buitenlandse bundels en in 99% van de gevallen gaat de vraag ook niet over die bundels. Zou je hier rekening mee kunnen houden, zodat het niet verwarrend overkomt. Thanks!

Reageer