Beantwoord

Travel & Surf pas aanschaffen per sms

• 9 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

Nog met 25mb te gaan van de 250 die ik bij mijn abonnement kreeg wil ik deze tijdelijk verhogen. Via de site staat dat je dit kan doen via een SMS bijv. Zone 1 :M1...tot 2 keer toe een replica dat jullie Mijn SMS niet goed hebben ontvangen. Andere optie schijn ik niet te hebben wat dus inhoudt dat ik verplicht ben om per mb's te moeten betalen nu. Bellen naar Klant contact hoef je ook niet te proberen met een reactie tijd van 39min, per email 10 dagen zelfs dan maar op deze manier. Ben benieuwd. Zie graag jullie reactie T Mobile.
icon

Beste antwoord door FSVip 10 augustus 2016, 09:35

Toch nog opgelost het is gewoon M1 sms'en naar 1401 en niet Zone 1:M1 zoals op de site wordt aangegeven.
Bekijk origineel

2 reacties

Toch nog opgelost het is gewoon M1 sms'en naar 1401 en niet Zone 1:M1 zoals op de site wordt aangegeven.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi FSVip,

Begrijpelijk dat je gewoon een Travel & Surf-pas wilt kunnen aanschaffen. Fijn om te horen dat het uiteindelijk wel gelukt is. Als jouw EU MB's nog niet helemaal op zijn, is het niet mogelijk om al een Travel & Surf pas te kopen. Ik denk dat het daarom niet lukte met de sms'jes. Ik zie in het systeem in ieder geval dat jouw M-pas nu actief is en dat je hier ook al gebruik van hebt gemaakt. Is alles zo in orde? Als het een volgende keer weer niet lukt met de sms, laat het dan even weten. Dan gaan we onderzoeken waardoor het komt!

Voor nu een fijne vakantie toegewenst! En als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag.

Reageer