Beantwoord

Travel & Surf pas activeren

  • 26 mei 2017
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Mijn voucher voor internet in het buitenland is niet geaccepteerd. Hoe kan dit? En hoe lossen we dit op?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 26 mei 2017, 17:06

Hoi Marion1594, welkom op het klantenforum.

Het is niet de bedoeling dat je meermaals post over hetzelfde probleem, da's tegen de huisregels van het forum, zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt. :)

Je hebt je probleem ook in dit topic aangegeven. Je kunt daar een antwoord van een T-Mobile Moderator verwachten, wij medeklanten kunnen je hierbij helaas niet helpen.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi Marion1594, welkom op het klantenforum.

Het is niet de bedoeling dat je meermaals post over hetzelfde probleem, da's tegen de huisregels van het forum, zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt. :)

Je hebt je probleem ook in dit topic aangegeven. Je kunt daar een antwoord van een T-Mobile Moderator verwachten, wij medeklanten kunnen je hierbij helaas niet helpen.

Dit topic gaat op slot.