Beantwoord

Travel & surf pas activeren lukt niet

• 1 mei 2017
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Mijn internetbundel van mijn travel en surfpas is op. Maar ik kan niet bijstellen op dit moment. Hoe kan ik weer een nieuwe travel &.surfpas kopen?
icon

Beste antwoord door Thalina 3 mei 2017, 12:21

Hoi Luc,

Begrijpelijk dat je gewoon weer een nieuwe Travel & Surf pas wilt kunnen aanschaffen! Ik zie dat je uiteindelijk contact hebt gehad met mijn collega en dat bleek dat jouw pas nog niet volledig was verbruikt. Ik zie dat dat inmiddels wel het geval is en dat het ook gelukt is om een nieuwe pas aan te schaffen.

Veel plezier nog in het buitenland! 🙂 Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Luc,

Begrijpelijk dat je gewoon weer een nieuwe Travel & Surf pas wilt kunnen aanschaffen! Ik zie dat je uiteindelijk contact hebt gehad met mijn collega en dat bleek dat jouw pas nog niet volledig was verbruikt. Ik zie dat dat inmiddels wel het geval is en dat het ook gelukt is om een nieuwe pas aan te schaffen.

Veel plezier nog in het buitenland! 🙂 Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Het rare was dat ik een sms kreeg van T-mobile die aangaf dat mijn tegoed opgebruikt was. Dit beek echter niet het geval. Daarom kon ik ook geen nieuwe pas aanschaffen. Wel gek dat ik zo'n bericht kreeg. Ik kon ook geen gebruik meer maken van het internet. Na het opnieuw opstarten van mijn telefoon was het verholpen. Nou ja, Het is opgelost.
Ik weet eigenlijk niet of het me geld gekost heeft om klantenservice te bellen vanuit Barcelona.

Ik werd overigens wel prettig geholpen.

Me vriendelijke groet,
Luc.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Luc,

Ik zie inderdaad dat je tussendoor een sms hierover hebt ontvangen, niet de bedoeling natuurlijk! Zo te zien ging het om een foutje aan onze kant in het systeem. Gelukkig werkte alles weer na het opnieuw opstarten. Ik heb gelijk even jouw verbruikstatus bekeken en ik zie daar geen overige kosten staan voor bellen naar onze klantenservice. Dus zo te zien is het goed gegaan 🙂 Fijn om te horen dat je goed bent geholpen door mijn collega!

Ik wens je alvast een heel fijn weekend toe! En mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!
Dankjewel voor deze reactie. Ik vroeg me inderdaad al af of ik belkosten had gemaakt. Maar niet dus, hahaha. Ik kan natuurlijk nog 3 ton smartengeld eisen , haha. Ik was even in paniek omdat ik mijn navigatie steeds gebruikte op de fiets door Barcelona. Maar alles is goed opgelost. ook een fijn en zonnig weekend gewenst!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Luc,

Drie ton eisen kan natuurlijk altijd, of je het krijgt is een andere vraag 😉 Wat tof dat je met de fiets door Barcelona gaat! Dat heb ik ook een keer gedaan, super leuk om te doen. Nog veel plezier toegewenst!

Reageer