Beantwoord

Travel & Surf-pas kopen lukt niet

• 12 januari 2017
  • 4 reacties
  • 624 Bekeken

Ik heb bericht ontvangen dat mijn mb's in het buitenland op zijn, maar als ik een travel en surfpas wil kopen, kan dat niet omdat ik nog mb's over zou moeten hebben. Ik heb geen internet en heb dit nodig voor mijn werk. Ik heb de klantenservice gebeld, maar die kan alleen een mail sturen naar de IT dienst. Ik ben hier dus niet mee geholpen.
icon

Beste antwoord door Amy 13 januari 2017, 07:41

Goedemorgen Wwbom,

Het is goed voor te stellen dat het in dit geval super onhandig is dat dit niet goed werkt! Excuses hiervoor.

Je hebt inderdaad al telefonisch contact gehad en mijn collega heeft dit doorgezet naar onze technische collega's. Zij zullen dit zo snel mogelijk voor je oppakken! Wel zie ik dat je momenteel nog 178 MB hebt uit je Data mee op reis-bundel. Lukt het niet om verbinding te krijgen? Werkte dit eerder wel? Zou je eens willen proberen of je in de instellingen van je toestel handmatig een netwerk kunt selecteren? In dit topic vind je nog een aantal tips voor het gebruik in het buitenland.

Sorry dat ik je hier ook niet direct mee kan helpen. Ik ben wel benieuwd of het misschien met bovenstaande tips lukt om dataroaming weer werkend te krijgen!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Onlangs in duitsland geweest en ik kon pas Travel & Surf bundels kopen toen mijn eigen gratis roaming MB's uit de bundel op waren.

Als je naar www.t-mobile.nl/roaming gaat op je mobiel kun je zien hoeveel je nog over hebt en hier kun je ook een travel en surf pas kopen.

Let op:
- Zorg dat je Roaming aan hebt staan
(echt roaming, niet alleen EU-Roaming welke sommige telefoons als optie hebben)

- Je moet al in het buitenland zijn

- Maak eerst je gratis MB's op, pas dan kun je een travel&surf pas kopen

- Heb je wifi uitstaan?
Reputatie 6
Badge +15
Goedemorgen Wwbom,

Het is goed voor te stellen dat het in dit geval super onhandig is dat dit niet goed werkt! Excuses hiervoor.

Je hebt inderdaad al telefonisch contact gehad en mijn collega heeft dit doorgezet naar onze technische collega's. Zij zullen dit zo snel mogelijk voor je oppakken! Wel zie ik dat je momenteel nog 178 MB hebt uit je Data mee op reis-bundel. Lukt het niet om verbinding te krijgen? Werkte dit eerder wel? Zou je eens willen proberen of je in de instellingen van je toestel handmatig een netwerk kunt selecteren? In dit topic vind je nog een aantal tips voor het gebruik in het buitenland.

Sorry dat ik je hier ook niet direct mee kan helpen. Ik ben wel benieuwd of het misschien met bovenstaande tips lukt om dataroaming weer werkend te krijgen!
Hoi amy, het klopt dat ik 178 mb heb verbruikt en dus mb's over heb. Echter deze mag ik niet gebruiken. Dit wordt veroorzaakt door een fout in het systeem van t mobile. Volgens mij een simpele functionele beheer fout maar blijkbaar niemand bij t mobile die het op kan lossen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wwbom,

Jouw case staat op dit moment nog open, daar heb ik geen update over, maar die zal ongetwijfeld deze week komen. Ik zie overigens wel dat je op dit moment jouw nieuwe bundels hebt gekregen en weer 250 MB voor in de EU. Kun je deze wel gebruiken of ook niet? Hopelijk wel, dan kun je in ieder geval weer even uit de voeten!

Zodra onze technische afdeling een oplossing heeft dan zullen zij contact met jou opnemen. Nog een fijn verblijf in het buitenland in ieder geval! 🙂

Reageer