Beantwoord

Travel & surf pas niet kunnen activeren

  • 8 juni 2017
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb zojuist een voucher voor een S pas ingewisseld en ik kreeg de melding dat hij toegevoegd zou zijn, echter is dit nergens (site/app) terug te vinden.. kunnen jullie dit ergens zien en activeren?

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Hajar 9 juni 2017, 08:49

Hi Duveknot,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik heb je Travel & Surf S pas geactiveerd. Zorg dat je dataroaming aan staat en dat je verbonden bent met het netwerk Orange, Xferia (Yoigo) of Movistar en dan kun je gebruik maken van je pas.

Laat je even weten of alles naar behoren werkt? Ik wens je een fijne tijd in Spanje! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Staat je roaming wel aan? Of ben je nog niet in het buitenland?
Yess, pas hiervoor deed het wel gewoon.. maar die heb ik gekocht en deze is dmv voucher inwisselen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Duveknot,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik heb je Travel & Surf S pas geactiveerd. Zorg dat je dataroaming aan staat en dat je verbonden bent met het netwerk Orange, Xferia (Yoigo) of Movistar en dan kun je gebruik maken van je pas.

Laat je even weten of alles naar behoren werkt? Ik wens je een fijne tijd in Spanje! 🙂

Reageer