Beantwoord

Travel & Surf pas traag in Italië (omgeving rimini / cattolica)

• 15 september 2016
  • 10 reacties
  • 203 Bekeken

ik ben op vakantie en heb een L-Pas travel & surf 1000mb aangeschaft maar ik ervaar dat het enorm traag is, mijn internet geeft nog voldoende mb's aan maar toch is alles zo traag als stront, please help T-mobile !!!!
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 18 september 2016, 15:04

@all
Er lijkt momenteel een storing te zijn waardoor verschillende klanten een trage verbinding ervaren in het buitenland. In dit topic vermelden we updates over deze storing. Ik wil jullie vragen om verder ook in dat topic te reageren.

Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 3
Heb je wel als onderdeel van je abonnement een internetbundel? Zo niet, dan zit je waarschijnlijk op de 64 kbit snelheid.
Als je een abonnement hebt maar geen internet bundel is je snelheid limiet 64 kbps zelfds als je dus een bundel in het buitenland koopt is je limiet dan 64 kbps ook als je bv in nederland extra data krijgt via je tmobile samen 500 mb.

mvg,
Mathijs M
Reputatie 7
Badge +9
En je hebt natuurlijk ook gewoon kans dat het netwerk op die locatie prut is. T-Mobile Nederland levert je alleen de toegang tot het buitenlandse netwerk, ze gaan niet over het onderhoud, beheer en capaciteit.

Welk netwerk ben je mee verbonden (G, E, 3G, H, H+, LTE/4G?), en van welke provider is deze?
ben verbonden via tim 4G, als internet bundel heb ik "data mee op reis" 100mb waarvan 36mb verbruikt
in NL heb ik trouwens een 3000mb internet bundel en daarvan 2876mb nog over
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bruzski,

Ai, dat is natuurlijk niet fijn! Ik zie dat je inmiddels al wat reacties hebt ontvangen, allemaal bedankt voor het meedenken! Overigens is het probleem opgelost dat als je geen internetbundel in Nederland had een Travel & Surf pas in het buitenland op lage snelheid was. Je kunt dan gewoon op hoge snelheid deze MB's verbruiken. Maar dat is voor jou niet van toepassing.

Terug naar jouw vraag! Gisteren hebben wij een storing gehad waardoor het internet in het buitenland bij sommige klanten traag was. Dit probleem is vannacht opgelost. Ik zie dat je nog voldoende MB's over hebt. Ervaar je nog steeds trage snelheid? Kun je even je toestel uit- en aanzetten? Als dat niet helpt, kun je dan eens handmatig kiezen voor een andere provider? Je kunt het beste kiezen voor WIND (heeft 4G) of H3G (heeft geen 4G).

Laat je even weten of het hiermee is opgelost? Zo niet, dan gaan we verder kijken naar een oplossing!
hoi thalina, ik heb mijn telefoon uit en aangezet, ook heb ik handmatig een ander netwerk geprobeerd maar alles blijft super traag 😞
Hoi, hier hetzelfde probleem. De 250 mb bij mijn stel samen en stel bij abonnement waren op en ik wilde vervolgens een travel en surf pas kopen, maar toen was de storing. De volgende dag een sms dat de storing was verholpen en tot mijn grote verbazing was mijn reeds verbruikte 250 mb weer volledig vol. Helaas kan ik daarvan slechts gebruik maken met 64 kbps, terwijl het de dagen voor de storing gewoon volle bak was.

Een aller onaardigste meneer van de klantenservice (zo behulpzaam als een bosui) gaf aan dat het onmogelijk aan t-mobile kon liggen en hij maar invloed had tot aan de grens. Nu dus met 250 mb over in het buitenland, maar slechts een relatief onbruikbare 64 kbps nog 2,5 week verder.
Gelukkig zat ik nog in mijn proefperiode, dus toen de €&@!?!:) van de klantenservice me weigerde te helpen, maar gelijk opgezegd zodat ik weer over kan stappen. Misschien lost dat jouw probleem ook op? T-mobile schijnt je volgens de klantenservice namelijk niet over de grens te kunnen helpen...
Oh ja, voordat iemand met de tip komt. Uit- en aanzetten en anders netwerk selecteren heb ik al eens gedaan. Zonder succes. Ik zit trouwens in Frankrijk op huwelijksreis. Helaas kan ik daarvan niemand fotootjes sturen op dit moment.
Reputatie 5
Badge +11
@all
Er lijkt momenteel een storing te zijn waardoor verschillende klanten een trage verbinding ervaren in het buitenland. In dit topic vermelden we updates over deze storing. Ik wil jullie vragen om verder ook in dat topic te reageren.

Excuses voor het ongemak!