Beantwoord

Travel & Surf pas via T-Mobiel Extra werkt niet

• 22 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Ik heb vanmorgen een Travel & Surf pas gekocht met mijn T-mobile Extra punten, en proberen te activeren. Maar dit is niet gelukt en nu staat er dat de voucher al is ingewisseld. Ik zie echter niks terug in mijn overzicht en mijn internet doet het ook niet. Ik bevind me in Zwitserland en mijn telefoon herkent dit ook, dus dit zou geen probleem moeten zijn.
icon

Beste antwoord door Hajar 23 augustus 2019, 10:04

Hi Carineve,

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je Travel & Surf L-pas actief is en dat je ook wat MB's hebt verbruikt. Werkt alles weer naar behoren? Mocht je een mindere internet ervaring hebben dan kun je proberen om handmatig een ander netwerk te selecteren. Met Salt, Swisscom en Sunrise zou je het beste bereik moeten hebben.

Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Carineve,

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je Travel & Surf L-pas actief is en dat je ook wat MB's hebt verbruikt. Werkt alles weer naar behoren? Mocht je een mindere internet ervaring hebben dan kun je proberen om handmatig een ander netwerk te selecteren. Met Salt, Swisscom en Sunrise zou je het beste bereik moeten hebben.

Laat je even weten of het lukt?
Hi Hajar,

Ja ik heb er zelf nog een gekocht zonder punten omdat ik internet nodig had. Maar nu heb ik dus betaald voor een pas (die werkt), maar punten verbruikt voor een code die niet heeft gewerkt.
Zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice. Waarschijnlijk heeft de pas niet gewerkt, maar het kan tot 3 dagen duren voor de pas geactiveerd wordt dus ik moet nog wachten. Als het dan nog niet werkt moet ik opnieuw bellen en krijg ik mijn punten terug.

Reageer