Beantwoord

Travel & Surf pas werkt niet

• 15 juni 2017
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Ik heb op 10 juni of een T en S bundel gekocht. Nu blijkt dat ik gewoon mijn maandelijkse bundel gebruik in plaats van de T en S. Ik kan daar niets aan doen? Hij heeft even gelopen daarna ging het mis. Ik zit in Spanje. Wat gebeurd er met mijn tegoed van de T en S????
icon

Beste antwoord door David 16 juni 2017, 15:24

Hey Madalon1,

Dat is inderdaad niet erg handig nee! :S

Ik heb gekeken en het lijkt er inderdaad op dat de bundel jouw Travel & Surf-pas buitenspel zet. Dit zal gekomen zijn door de wijzigingen van 13 juni. Aangezien ik dit zonde van de pas vind heb ik 500 MB extra toegevoegd en gecompenseerd. Deze 500 MB kun je gebruiken in Nederland en de EU. Dit zal worden vergoed op de factuur en ik hoop dat je dit ook een goede oplossing voor dit probleem vind. 🙂

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Madalon1,

Dat is inderdaad niet erg handig nee! :S

Ik heb gekeken en het lijkt er inderdaad op dat de bundel jouw Travel & Surf-pas buitenspel zet. Dit zal gekomen zijn door de wijzigingen van 13 juni. Aangezien ik dit zonde van de pas vind heb ik 500 MB extra toegevoegd en gecompenseerd. Deze 500 MB kun je gebruiken in Nederland en de EU. Dit zal worden vergoed op de factuur en ik hoop dat je dit ook een goede oplossing voor dit probleem vind. 🙂

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag!
Klopt vanaf. De 13 is probleem ontstaan. Prima opgelost.
Reputatie 7
Badge +20
Dan zal op die datum de pas buitenspel gezet zijn inderdaad. Gelukkig heb ik het voor je kunnen oplossen! 🙂

Reageer