Beantwoord

Travel & surf pas werkt niet in suriname

  • 30 december 2019
  • 1 reactie
  • 206 Bekeken

Goedenmiddag,

 

voor het eerst problemen ik kan mijn trafel en surf niet gebruiken maar de kosten zijn wel in rekeing gebracht zie ik op mijn tmobile heb ook geen bereik niks komt binnen. graag een oplossing

icon

Beste antwoord door David 31 december 2019, 10:53

Hoi @missbensje,

Lekker zeg, Suriname! Vast een stukje warmer dan hier! 

Ik heb het gelijk even gecheckt en zie dat er wel 24 MB is verbruikt van de Travel & Surf-pas, dus er is wel verbinding (geweest). Als je nog geen verbinding hebt, dan raad ik je aan om handmatig een ander netwerk te selecteren. We zijn natuurlijk afhankelijk van de dekking van de providers in jouw omgeving, dus het kan zijn dat de dekking niet goed is en dat je daardoor geen service hebt. In Suriname kun je gebruikmaken van Telesur en Digicel. Controleer daarnaast ook even de instellingen van je mobiele netwerk, of deze wel ingesteld staan voor gebruik in het buitenland.

Daarnaast wil ik je ook attenderen op een openstaande factuur die betaald had moeten zijn. Dit is op dit moment nog niet van invloed op het bereik in het buitenland, maar als die factuur langer open blijft staan kan onder andere het internet in het buitenland worden geblokkeerd. Dit is de eerste blokkade die erop wordt gezet en dan zou het zonde zijn als je daardoor niets aan je pas hebt. Via My T-Mobile kun je zien om welke factuur en welk bedrag het gaat.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @missbensje,

Lekker zeg, Suriname! Vast een stukje warmer dan hier! 

Ik heb het gelijk even gecheckt en zie dat er wel 24 MB is verbruikt van de Travel & Surf-pas, dus er is wel verbinding (geweest). Als je nog geen verbinding hebt, dan raad ik je aan om handmatig een ander netwerk te selecteren. We zijn natuurlijk afhankelijk van de dekking van de providers in jouw omgeving, dus het kan zijn dat de dekking niet goed is en dat je daardoor geen service hebt. In Suriname kun je gebruikmaken van Telesur en Digicel. Controleer daarnaast ook even de instellingen van je mobiele netwerk, of deze wel ingesteld staan voor gebruik in het buitenland.

Daarnaast wil ik je ook attenderen op een openstaande factuur die betaald had moeten zijn. Dit is op dit moment nog niet van invloed op het bereik in het buitenland, maar als die factuur langer open blijft staan kan onder andere het internet in het buitenland worden geblokkeerd. Dit is de eerste blokkade die erop wordt gezet en dan zou het zonde zijn als je daardoor niets aan je pas hebt. Via My T-Mobile kun je zien om welke factuur en welk bedrag het gaat.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, laat het gerust weten!

Reageer