Beantwoord

Travel Surf S Pas

• 26 september 2016
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Dag,
ik ben 8 dagen naar Spanje geweest en heb met punten 2 vouchers gekocht:
4782731779930730
4330768640583912
Ten eerste duurde het 4 dagen voordat T Mobile begreep dat ik in Spanje zat, want de vouchers werkten niet en een nieuwe pas kopen met geld lukte niet, omdat ik nog volgens T Mobile in Nederland zat. Na 4 dagen kon ik eindelijk een nieuwe pas kopen en gisteren kreeg ik kort voor vertrek weer een SMS welkom in Spanje, om gek van te worden. Ik zou graag de 2 ongebruikte vouchers gecrediteerd zien dmv terugboeken van de punten of het bedrag wat ik voor de gekochte voucher heb betaald gecrediteerd zien. Bellen met jullie lukt ook niet, het is een grote ellende. Gaarne vernemend
icon

Beste antwoord door David 27 september 2016, 10:53

Hey Aireen,

Dat schiet niet erg op! :S

Heb je de gekochte pas uiteindelijk wel gewoon kunnen gebruiken? Als je in het vervolg problemen hebt in het buitenland, laat het dan direct weten, bijvoorbeeld via Facebook, Twitter of het forum, als je WiFi hebt. Op die manier kunnen we gelijk met je meekijken wat er precies aan de hand is en hoe we dit voor je kunnen oplossen. Op dit moment kunnen we dat niet meer, maar we hadden het liefst dit natuurlijk direct voor je gecontroleerd. Mocht het dus vaker voorkomen, laat het dan gelijk even weten!

Ik heb de punten, die je hebt ingezet voor de passen, nu gecrediteerd. Binnen 48 uur zie je deze ook weer terug in je My T-Mobile. Hopelijk vind je dit een goede oplossing voor het mislopen van deze passen?

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Aireen,

Dat schiet niet erg op! :S

Heb je de gekochte pas uiteindelijk wel gewoon kunnen gebruiken? Als je in het vervolg problemen hebt in het buitenland, laat het dan direct weten, bijvoorbeeld via Facebook, Twitter of het forum, als je WiFi hebt. Op die manier kunnen we gelijk met je meekijken wat er precies aan de hand is en hoe we dit voor je kunnen oplossen. Op dit moment kunnen we dat niet meer, maar we hadden het liefst dit natuurlijk direct voor je gecontroleerd. Mocht het dus vaker voorkomen, laat het dan gelijk even weten!

Ik heb de punten, die je hebt ingezet voor de passen, nu gecrediteerd. Binnen 48 uur zie je deze ook weer terug in je My T-Mobile. Hopelijk vind je dit een goede oplossing voor het mislopen van deze passen?

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons gerust weten!
bedankt David, ik heb de vouchers niet gebruikt trouwens bij het inkloppen van de code kreeg ik een foutmelding, top geregeld, punten zijn al gecrediteerd, zal voortaan het forum gebruiken voor mijn vragen, heb er net weer een geplaatst!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! Zo te zien is er ook op je andere vraag al gereageerd.. 😉

Reageer