Beantwoord

Travel & Surf via My T-Mobile App

• 6 juni 2016
  • 7 reacties
  • 181 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
Moet ik voor Travel en surf een app downloden of kan ik ook activeren vanuit 'App mij T-mobile' ?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 6 juni 2016, 19:20

Hoi CrisTien.

Je kunt via de website, via een sms en via de app een Travel & Surf pas aanschaffen, voor uitgebreide info daarover, zie deze pagina.

Als je meespaart met T-Mobile Extra (mocht je een abonnement hebben) kun je ook een Travel & Surf S of M pas bestellen in de catalogus. Daar krijg je dan -binnen 1 tot 3 werkdagen- een E-voucher van.
Bekijk origineel

7 reacties

Net even gekeken. Maar volgens mij moet dat via de app. Je kan wel bij My T-mobile zien wat je hebt afgesloten
Hoi CrisTien.

Je kunt via de website, via een sms en via de app een Travel & Surf pas aanschaffen, voor uitgebreide info daarover, zie deze pagina.

Als je meespaart met T-Mobile Extra (mocht je een abonnement hebben) kun je ook een Travel & Surf S of M pas bestellen in de catalogus. Daar krijg je dan -binnen 1 tot 3 werkdagen- een E-voucher van.
Reputatie 7
Badge +20
Lees mijn vraag nu eens aub. Ja app of nee app extra? De rest wist ik al.
Heb niets aan S of M pas weet wat ik moet hebben.
Reputatie 7
Badge +20
Net even gekeken. Maar volgens mij moet dat via de app. Je kan wel bij My T-mobile zien wat je hebt afgesloten oke Frenk dan ga ik hem even downloaden dank.
Ik hou van antwoorden zonder poespas
Reputatie 7
Badge +15
Hey ChrisTien,

Kaassausje bedoelt het gewoon goed. Ze wilt je graag voorzien van volledige informatie. Fijn om te horen dat je al weet wat je wilt hebben. Als wij je nog ergens mee kunnen helpen. Dan weet je ons te vinden.
Reputatie 7
Badge +20
Geloof ook wel dat kaassausje het goed bedoeld. Maar en kort en bondig ja of ja was ook al goed geweest.
Dank kaassausje
Dit is een forum, geen twitter.

Wij verstrekken hier, als het even kan, gewoon volledige informatie. Er zijn meer mensen die een topic bezoeken. Die vinden het wellicht wèl fijn als ze meteen alle informatie onder 1 muisklik kunnen lezen.

Reageer