Beantwoord

Travel & Surf via T-Mobile Extra

• 17 november 2016
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Ik heb een voucher gekocht voor 100mb in verenigd koningkrijk met van die tmobile punten. Nu heb ik de code ingevoerd maar kan nu niks activeren en ben ik bijna door mijn mb's heen.
Kan dit opgelost worden voor mij?
icon

Beste antwoord door David 18 november 2016, 14:05

Hey Hjebeeke,

Op vakantie naar het Verenigd Koninkrijk? 🙂

Had je de voucher wel verzilverd in Nederland, zodat je deze vervolgens over de grens kon activeren? Zo te zien was jouw data ondertussen verbruikt, want ik zie dat je vandaag een pas hebt geactiveerd. Aangezien wij de voucher niet alsnog voor je kunnen activeren, heb ik de pas voor je vergoed. Op de volgende factuur zal dit dan ook verrekend worden.

Trouwens nog een tip: Je bent op het moment niet aangemeld voor T-Mobile Samen. Je kunt gratis een groep aanmaken en dan kun je nog leuke extraatjes krijgen ook! :)

Laat je weten of alles zo duidelijk is? Als je nog vragen hebt, dan zitten we daar voor klaar natuurlijk!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Hjebeeke,

Op vakantie naar het Verenigd Koninkrijk? 🙂

Had je de voucher wel verzilverd in Nederland, zodat je deze vervolgens over de grens kon activeren? Zo te zien was jouw data ondertussen verbruikt, want ik zie dat je vandaag een pas hebt geactiveerd. Aangezien wij de voucher niet alsnog voor je kunnen activeren, heb ik de pas voor je vergoed. Op de volgende factuur zal dit dan ook verrekend worden.

Trouwens nog een tip: Je bent op het moment niet aangemeld voor T-Mobile Samen. Je kunt gratis een groep aanmaken en dan kun je nog leuke extraatjes krijgen ook! :)

Laat je weten of alles zo duidelijk is? Als je nog vragen hebt, dan zitten we daar voor klaar natuurlijk!
Ja alles duidelijk maar moest wel een zone 2 pas kopen in plaats van een zone 1 dat vind ik nog wel raar

Reageer